2006. december 1., péntek

Már péntek van...

... és ma jön a kislegény hétvégére! :) Azt mondta a lányomnak, hogy két dolgot vár már nagyon, elmenni a nagyiékhoz és a Karácsonyt! Boldoggá tett ez a kis bogár, még jó kis program neki, hogy nálunk lehet, de tudom, hogy hamar eljön az idő, amikor inkább a barátokhoz akar majd menni.
Kicsilány már tud olvasni, mindent elolvas ami a szeme elé kerül. Tegnap este, lefekvés után égett a villany az előszobájukban. Lányom azt vette észre, hogy egyik csemetéje a szobájuk ajtaja előtt ül. Benyitott, hogy mi történik odabent, hát a kis mókus ott kuporgott, kezében egy könyv és a beszűrődő fény mellett olvasott! :) Nincs mese, megígérte neki a mamája, hogy ha gyorsabban fog már olvasni, akkor kap az ágya fölé egy olvasólámpát.
Hajaj! Én tudom, hogy ebből még lesz vita, veszekedés, mert az én lányom is könyvfaló volt már kisiskolás korában is, és égett a lámpa lefekvés után, öccse pedig kiabált, hogy ő így nem tud aludni. :) Nagyon jó esti program volt... Olyan jókat tudtak ezen veszekedni! :) (Sok más egyéb között)
Egyke lévén, az én életemből ez kimaradt. Addig olvastam, ameddig akartam, soha nem szóltak rám anyuék, hogy már késő van, oltsd el a lámpát! Talán ezért lettem ilyen éjjeli bagoly? :)

2 megjegyzés:

  1. Szerintem a bagolyságot nem lehet tanulni vagy olvasástól megszerezni, tutifix, hogy a génekből jön :-) És az a jó benne, ha már egészen nagy kommandó alakul ki az ember körül, akkor igazán jókat lehet róla beszélgetni. Ha nappali lelkek lennénk, nem is nagyon találkoznánk emberekkel, akkora nagy gyorsulás van az életben...

    VálaszTörlés
  2. "serf [12.06 - 13:00]
    válasz Fejer [12.06 - 06:48] üzenetére

    A létezés egy formája. Tudatállapot. Olvasni, jó. Olvasva lenni, olvasó állapotban lenni. Nem mindenkinek adatik meg, hogy élménnyé váljon a képesség. És ez nem csak könyvválasztás kérdése."

    Egyszerűen és tökéletesen így van, nem bírtam otthagyni, ez most ehhez a témához illik.

    VálaszTörlés