2007. október 27., szombat

Vissza a régi kerékvágásba!

Nagy megkönnyebbülés, otthon van Apukám. Tegnap reggel nagy izgalmak közepette készülődtünk, mert nem tudtuk, hogy az a kb. 100-200 hobbi-tüntető - tetszik a szó, tegnap hallottam - meddig óhajtja akadályozni egy egész város életét?
Simán bejutottunk a kórházba, ott kicsit várni kellett amíg Apukám mindent lerendezett (hmm...), szépen lejutottunk a kapuhoz, a taxi rögtön jött és a Fő utcán úgy ment végig, mint a villám! :) Senki nem járt arra, mert az autósok még féltek, hogy nem jutnak át, de a rendőrök akkorra már őrizték a rendet. Tehát, mi megúsztuk, de hányan nem?!
Azt még nem is meséltem, hogy egyik nap, miközben vártam a buszra, megszólított egy kissé fura külsejű nő, szerintem teljesen őrült volt. Megkérdezte, hogy tudnék-e adni neki 100.000 forintot kölcsön? Először csak néztem, aztán felfogtam az összeg nagyságát és akkor döntöttem úgy, hogy ez csak őrült lehet. Hányan mászkálhatnak közöttünk szabadon? (Persze, mert bezárták a nagy sárga házat Hűvösvölgyben!)
A tegnap egy teljesen bolond nap volt, ma már sokkal csöndesebb az élet, még ebédet főzni is volt időm! :)

5 megjegyzés:

  1. Jó hírek megint, ennek nagyon örülök! Apukád otthon, és még "tüntetésügyileg" is szerencsétek volt. Hurrá.
    Még az is lehet, hogy iden sikerül összehoznunk a tavaszi találkánkat télen? :)))

    VálaszTörlés
  2. Ez a kölcsönkérő nem rossz! :-)))))

    VálaszTörlés
  3. Apukádnak jó lábadozást kívánok!

    VálaszTörlés