2007. március 21., szerda

Nekem gyanús...

...a freeblog! Kivételezés folyik. :) Némelyeknél karbantartanak, másoknál nem. Mi ez? Nálam karbantartás folyik és most nem tudom, hogy örüljek-e ennek? Másoknál miért nem? Nem értem, nem értem... (Majd egyszer ezt is megértem. Talán. Az is lehet, hogy nem. És akkor mi van? Semmi.) :))
Megjöttek a képek Tyriától. :) Némelyiken én is rajta vagyok. :( Hogy én milyen golyó vagyok! Ezt eddig nem is láttam, pedig van tükrünk. Szerintem hízelegni akar és nem a valóságot mutatja, vagy a Vidámparkból került Apó birtokába? Lényeg a mérleg! Sok a kiló, pedig majdnem lebegtem felette, nem nehezedtem rá teljesen. Hogyne! - hogy még többet mutasson?! Visszasírom a régi ócskát, az mindig 2 kilóval kevesebbet mutatott. Jobb volt a közérzetem tőle. Most aztán úgy fogok enni, hogy közben a mérleg nyelve fog lebegni a szemem előtt. Hát lehet úgy jóízűen falatozni?! Ugye hogy nem?! Nnna!

...és ez csak az egyik lábam!

10 megjegyzés:

  1. ennek a kétszerese sem sok...Milagolyó :))
    kac

    VálaszTörlés
  2. Több mint a kétszerese! :( Itt alig léptem még rá! Széle-hossza egy. "Egyremegy"... :)
    "Egy hegy megy/ szembe jön egy másik hegy. // Én is hegy, / Te is hegy. / Nekem ugyan egyremegy"
    Ez csak úgy..., mert eszembe jutott...

    VálaszTörlés
  3. Ne feledd, hogy a gömb a lehető legtökéletesebb test. Nem baj, ha az ember törekszik arra, hogy hasonuljon hozzá :)
    Meg egyébként is a szép nap is KEREK és NAGYszerű :)

    VálaszTörlés
  4. ha megszorzod hárommal, még mindig kisebb szám jön ki, mint amennyi az én mérlegemen van :-) szóval örüljél erősen :-))

    VálaszTörlés
  5. (Katona Klári? - azt a számot szeretem!)
    Gömbölyű, gömbölyű... Tényleg szép a gömb! A Nap is, a Föld is..., az üveggolyó..., a sok szép színével..., majd megbarátkozom a saját gömböcségemmel is. :) Kis gömböc..., csak vigyázzatok, mert hamm, bekapok mindent és mindenkit! :)
    Meta, te sokkal magasabb vagy! :) És neked kell az energia a nájlongyárhoz!!! :)

    VálaszTörlés
  6. Borikám Te egyáltalán nem vagy gömbölyű! Kicsi az igen, de a kicsi mindig a legaranyosabb! Ezenkívűl a szép frizurád vonzza a tekintetet, a többire nem is annyira figyelünk! :-)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm Tyria, te nagyon udvarias és kedves vagy, mint mindig! :)

    VálaszTörlés
  8. Én szoktam az igazat mondani! Nem csak a valódit! :-)

    VálaszTörlés
  9. Ez jó! :)))
    Te még mindig dolgozol? Bentről írsz?

    VálaszTörlés