2007. január 27., szombat

Üvegfestés

Igazából a lányomtól kaptam kedvet, hogy kipróbáljam az üvegfestést. Első "művem" a bejárati ajtó ablaka volt. Kicsit bohócosra sikerült, színes és kárómintás. Nagyon szép amikor a lépcsőházban süt a nap és átvilágítja. Valami szecessziós minta jobb lett volna, de elsőre nem mertem belevágni. Talán egyszer, majd ha ki kell cserélni az üveget, akkor szebbet festek! :)
Ezután festettem a konyhaajtó üvegére egy egyszerű kis virágot, fréziát. Azt meg is tudom mutatni, mert sikerült lefényképezni. A bejárati ajtó üvegét nem, pedig próbáltam, de a vaku miatt képtelenség, nem jönnek ki a színek.

8 megjegyzés:

  1. És ha kikapcsolnád a vakut, hátha úgy is sikerülne a bejárati ajtót lekapni? Vagy annyira kevés ott a fény, hogy nem látszana?

    VálaszTörlés
  2. A körfolyosóra néző ablakainkat kéne nekem is befesteni, hogy ki se lássak rajta, juhh.Mondjuk egy sűrű erdőre gondoltam:)

    VálaszTörlés
  3. Bikfic, megpróbáltam..., az eredmény siralmas lett.
    Azért a vakuval ma sikerült egy aránylag elfogadható képet csinálnom. Majd hozom, de életben(! - élő ablak?) szebbek, élénkebbek a színek.

    VálaszTörlés
  4. Kacinka, fogj hozzá! Nem is rossz az ötlet! Hány ablakról van szó? :)
    Egy esőerdő..., sok aljnövényzet, sok állat! :)) Bogár ne legyen, de pillangó azért legyen, jóóóóó? :)

    VálaszTörlés
  5. két ablak , növényekkel, állatok egy emelettel lejjebb:)

    VálaszTörlés
  6. Csak csodálni tudom a kézügyességedet!!!

    VálaszTörlés
  7. Samu, egészen zavarba hozol. Nem vagyok már fiatal, de elpirulni még tudok. :)

    VálaszTörlés