2007. január 3., szerda

Kételyek

Már megint kételyek gyötörnek. Írni, vagy nem írni? Az itt a kérdés.
Ma valahogy rossz napom volt. Talán a szél..., talán fáradt vagyok, nem tudom. Majd elmúlik, ahogy szokott..., jön és megy. Hogy mikor megy, az változó. Néha gyorsan, máskor meg itt tanyáz a szívemben, alig tudom elűzni. Elég valami apróság, talán nevetnék is rajta, ha nem lenne ilyen borús a hangulatom. Nnna, majd holnapra..., talán..., talán segít az álom..., vagy nem...
Ilyenkor elgondolkozom, hogy tulajdonképp nincs okom, hogy rossz legyen a kedvem, de ha mélyen magamba nézek, azért mindig megtalálom a bánat okát. Legfeljebb nem mondom ki, mint ahogy most sem.
Na, ebből elég! Szép álmokat, jó éjszakát.

8 megjegyzés:

  1. Majd ha lesz kedved, írsz, a blog nem romlik, eláll az. Endinek igaza van: hiába nincs igazi hideg tél, azért mégis túl rövidek a napok, túl sok a sötétség, ez nem tesz jót senkinek. Hangulatok jönnek-mennek, lesz jobb hamarosan, meglátod. :)

    VálaszTörlés
  2. Igaz, igaz! Minden szavatok. Meg is fogadom. Jó, hogy vagytok, már ezért is érdemes! :) Köszönöm.
    Endi! Mostanában olvastam el a Panoptikumban a Jancsi c. novellát. Én egészen megilletődtem, meghatódtam. Azt a blogot meg KELL csinálni!!! Segítek bármiben, csak legyen végre időd! Nagyon kíváncsi vagyok a többi versre, írásra is. Várom! :)
    Most kicsit kisütött a Nap..., a lelkemben és a hegyek felett is.

    VálaszTörlés
  3. Írni!:)
    mondja pont kacinka:)

    VálaszTörlés
  4. Endi, én attól hatódtam meg, hogy mennyire tehetséges volt Édesapád! Az elképzelésed a blogról látom, már összeállt a fejedben, már csak a megvalósítás van hátra. Nem lesz kis munka az biztos, de megéri. Személyes emlékeiddel, talán a versek hátterével, hogy miért születtek, milyen körülmények között, nem csak a munkáit, hanem magát az embert is megismerhetnénk. Én úgy látom, hogy emberként is nagyon értékes volt. Örülök, hogy belelkesedtél! :)

    VálaszTörlés
  5. Mém játék indult a magyar blogokban, szeretnélek téged is
    beszervezni.
    A mém játék lényege, hogy elmondj 5 olyan személyes dolgot, amit
    kevesen tudnak rólad. Az önvallomás végén további öt áldozatot kell
    megnevezz, akit önvallomásra késztetsz."

    http://blackvelvet.freeblog.hu/archives/2007/01/05/Az_5_aldozat/

    VálaszTörlés
  6. Kata, ne haragudj meg, de már Tyria is hívott játszani és nem kaptam el a labdát. Hogy miért nem? - az eggyel lejjebb levő bejegyzés üzenetei közt a választ megtalálod. :) Ugye nincs harag?

    VálaszTörlés
  7. Óóóó! Semmi gond! De a titkaimat én sem fecsegtem ám ki! :)

    VálaszTörlés