2012. április 26., csütörtök

Bloghátterek (1366x768-as méret)









12 megjegyzés:

  1. Drága Borka ezek gyönyörűek !!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm. :)
    Verseket is találsz, ha rákattintasz a Borka válogatta címre ott fent a jobb oldalon. :)

    VálaszTörlés
  3. Én egy születésnapi jókívánság hátteret kérnék, Neked :)
    Sok virággal és verssel.
    Isten éltessen!!!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen és ugye megmondtam, hogy nyár lesz?!!!
    Születésnapi blog? Na, ez még eddig nem jutott eszembe, de elképzelem, jó? :))
    Virág van itt az asztalon, gyönyörű rózsák és természetesen balatoni gyöngyvirág. Apukám most is lement érte Szántódra. Ő egy csoda, 91 éves lesz idén!
    A versek mindig velem vannak, de kaptam is egy emailt szép József Attila idézettel.
    Minden szép és jó volt, csak én voltam nagyon kripli a nagy meleg miatt.

    VálaszTörlés
  5. E-maillel adós vagyok, de igyekszem pótolni.
    Csoda, tényleg, hogy Apukád vitt Neked gyöngyvirágot. Olyan szívmelengető.
    rhumel

    VálaszTörlés
  6. Nehogy ezen izgasd magad! Írsz, amikor lesz időd és kedved. Én sem vagyok írós kedvemben, hiba, de ahogy magamnak, úgy neked is elnézem. (Tudod, a kérdéses játékra gondoltam.) :)

    VálaszTörlés
  7. annyira szépek:) különösen az első, elvittem háttérnek, nagyon köszönöm! kiraktam a linkedet az oldalamra.

    VálaszTörlés
  8. De jó! :) Nagyon örülök, hogy tetszett és annak még jobban, hogy hasznát is veszed. Köszönöm, hogy a linket is kiraktad, bár én nem ragaszkodom hozzá. :)
    Megnéztem ám a blogodat, tetszett amit láttam!

    VálaszTörlés
  9. :) úgy tartom korrektnek, hogy tudja más is, honnan van a szép háttér:) és köszönöm, ha tetszett a blogom...és változatlanul imádom azt a szépséget, ami most a háttér:) dicsérték ám mások is!

    VálaszTörlés
  10. No jó, persze, értem én, csak nem vagyok erre érzékeny. :)
    A blogodban olyan szép és igaz gondolatokat találtam, azóta is be-benézek. :)

    VálaszTörlés
  11. Örömmel látlak kedves Borka! :) Legyenek szépek a napjaid:)

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm Orsi és viszont kívánom a szép napokat! :)

    VálaszTörlés