2012. március 27., kedd

Én úgy tudtam, hogy

ignorantia juris non excusat, azaz, a törvény nem tudása nem mentesít.
Ne lopj! - ezt a törvényt már gyermekkorában megtanulja az ember. Amennyiben ezt megszegi, annak következményei vannak, a büntetés mértéke változó, de nem maradhat el. A lopás: bűn - Isten és ember előtt egyaránt. Nincs kivétel, bárki is követte el.
Nagyon furcsának találom, hogy erre felnőtt korban kell valakit figyelmeztetni és az a hibás, aki nem szólt neki erről jó előre. (?)
Hát..., nem értem. Ezt a világot, ami most körülvesz... - nem értem, vagyis értem én, csak nem értem meg! Bizonyos dolgokat már semmivel nem lehet magyarázni!

3 megjegyzés:

  1. Andi/andreareizer@gmail.com2012. március 28. 18:31

    Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  2. Az email címemet töröld ki légyszíves. Köszi: Andi
    Jaj, és már 2 szó is? Ráadásul számomra alag olvashatóan?

    VálaszTörlés
  3. Andi, csak úgy tudom törölni, hogy az egész megjegyzést törlöm. Bocs, de nem akarom, hogy kéretlen leveleket kapj, tehát törlöm az egészet.
    A megjegyzésedet olvastam és a biztosíték nálam is kiment!

    VálaszTörlés