2011. augusztus 20., szombat

Pár kép...





11 megjegyzés:

  1. Jó hogy jelentkeztél, örülök Neked!

    VálaszTörlés
  2. És jó, hogy fotózni azért van kedved!:)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm és azt is, hogy erre jártatok! :)
    Na igen, valóban. :)) Hogy írni mikor fogok? - azt még a legöregebb tengerész sem tudja, hát akkor én honnan is tudnám?! :))
    Magamban már nagyon sok blog-bejegyzést megfogalmaztam, de amikor a leírására kerülne a sor, na, akkor megy el a kedvem.

    VálaszTörlés
  4. Megértelek....:((
    (Majd talán végre, nyár végére(?) én is rászánom magam egy hosszú emil írására)
    Egyébként meg: Fő az egészség! Ezt kívánok az egész családnak.
    rhumel

    VálaszTörlés
  5. Hmmmmmm..., a tüzijáték se volt rossz, de ezek a képek!
    Jó, hogy visszajöttél velük :)

    VálaszTörlés
  6. szép képek (megint) ... köszönük, de ugye nem kell várnunk a következő tüzijátékig újakra?

    VálaszTörlés
  7. Üdvözletem a kedves látogatóknak. :) Még csak gondolatban (néha képekkel) vagyok itt...
    Rhumel, megkaptam és nagyon örültem a híreknek, amint kicsit lehűl az idő, mondjuk úgy 22-25 fok körülire, én is küldöm a válaszom. Remélem, az itthoni helyzet (tavalyról elmaradt ablakcsere) is megengedi. :) Hogy én ezt hogy unom már!!! :( Nyúlik, mint a rétes..., ha így megy tovább, még jövőre is ablakokra várunk!

    VálaszTörlés
  8. Látom a háttér itt is ősziesre váltott:)

    VálaszTörlés
  9. Ennyire még futotta. :) Tartozásom nem felejtettem ám el, csak, hát igen..., ismersz. Előbb, vagy utóbb pótolom. Bocs, bocs, ezer bocs!

    VálaszTörlés
  10. Csak semmi ezer "mackózás", kérem szépen! Meg csak semi tartozás emlegetése! :)
    Majd, amikor úgy érzed, kedved, időd engedi...
    Engem itt ennyi jel(=őszi levélre váltás) is megnyugtatott, hogy jól vagy:)

    VálaszTörlés