2010. november 22., hétfő

Hétvégén

itt voltak a gyerekek, nem az összes, csak három: Kicsilány, Kislegény és az ő Mamikájuk. Két héttel ezelőtt Esztergomban voltak kirándulni, átmentek a hídon Szlovákiába és a csemeték nagyot néztek, hogy nem is lehet észrevenni, hogy külföldön járnak. :) Most hozták el a képeket, egy pendrive volt a fényképalbum. Átmásoltam gyorsan az én gépembe, olyan jó nézegetni! Ilyen szép volt az ősz Esztergomban:
Kislegény gyanakodva nézegette a város nevét a táblán, hogy talán rosszul írták fel a nevet és lefelejtettek a végéről egy "b" betűt. :) Na igen, ...gom? - annak semmi értelme, de a ...gomb - az már érthető. Nekem is voltak ilyen gondjaim anno. :)
Egyébként elég zűrösnek ígérkezett ez a hétvége, mert eredetileg péntekre ablakcseréket terveztünk, aztán gyors takarítást, de műszaki okok miatt ez elmaradt, az én legnagyobb örömömre. :) Nyugodtan és nem hullafáradtan várhattam a "vendégeket", mert az ebéd sem igényelt sok időt: krumplis tésztát kértek és csemegének ropogós, sült szalonnát. A maradék tésztából vittek haza egy egész vödörrel. :) Fagyis vödörre kell gondolni!
Egyszer, egy hasonló hétvégén, mikor túrós csusza volt az ebéd, szintén vittek egy vödörnyit és később, mikor a lányom mondta a gyerekeknek, hogy jön a nagyi, Kicsilány felkiáltott: De jó, akkor biztos hoz egy vödör túrós csuszát is! Egy idegen, ha hallotta volna...

(Az ablakokat csütörtökön cserélik, jaj szegény fejemnek! Remélem, legalább az eső nem fog esni.)

7 megjegyzés:

  1. Csütörtökön talán már nem lesz esős idő, állítólag. Viszont hidegeb lesz :( Vigyázz a huzatra, meg ne fázz!
    /EsztergomBan járva mi is át szoktunk menni a hídon kicsit külföldön levegőzni, jó érzés :)

    VálaszTörlés
  2. A hidegebb-ből egy B-t elhagytam, lehet a "gom"-hoz akart csatlakozni:)))

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Rhumel, hála az égnek már ma sem esett, de látom az előrejelzésekben, hogy nem lesz melegünk. Igyekszem nem megfázni! :)

    Sasó, nagyon köszönöm ezt a részletes ismertetést, megint okosabb lettem valamivel. :)

    VálaszTörlés
  5. Borka! Bocsánatot kérek, nem okoskodás volt a szándékom, tényleg....

    VálaszTörlés
  6. Jaj, Sasó! Nem is annak vettem! - és tényleg okosodtam! Nehogy félreértsük már itt egymást! :)

    VálaszTörlés
  7. Sasó, miért törölted a megjegyzésed? Ne legyél már ilyen, hát miért nem hiszed el, hogy nem okoskodásnak vettem?!

    VálaszTörlés