2010. október 20., szerda

Mi történt ezen a napon?

Sok más egyéb között, a teljesség igénye nélkül:
Zólyom városában megszületett Balassi Bálint, a magyar reneszánsz költészet kiemelkedő alakja. (1554.)
Megszületett Christopher Wren angol építész, matematikus és csillagász, aki Londont újjáépítette az 1666. évi tűzvész után. (1632.)
Megszületett Arthur Rimbaud francia költő, a szimbolizmus képviselője. (1854)
Megszületett Lugosi Béla magyar származású amerikai filmszínész (Drakula). (1883.)
Megszületett Katona Klári énekesnő. (1953.)

Megszületett a fiam. (1971.) Érthető, hogy számomra ez az októberi dátum a legfontosabb és a legszebb napok egyike. :)

5 megjegyzés:

  1. Isten éltesse sokáig! :)

    VálaszTörlés
  2. Isten éltesse a Kisfiadat,az októbert én is szeretem, az egyetlenem is mérleg, csak 20 évvel előbbi.

    VálaszTörlés
  3. Borka kedves!
    Tegnap este végre meg tudtam nézni a Szabadság, szerelem c. filmet .... Nagyon eszembe jutottál és jutott az amiket nálad olvastam. Mellé még egy adalék volt a minap kezembe került '56 c. EAST jutubos klip.... A három alkotás nagyon eggyé állt össze. Akkor azt írtam, hogy nekem, az én korosztályomnak 1956 -ról hamis képet tanítottak, nem is éreztük magunkénak az ünnepet. Ez a nap mára, 47 éves koromra kezd nagyon ünnep lenni. És ebben nagy szereped van. Köszönöm!

    VálaszTörlés
  4. Csupacska, merre jártál? Egyébként, köszönöm és boldog születésnapot kívánok a Te Egyetlenednek is! :)

    Sasó, örülök, hogy újra itt vagy. :) Ha egy kicsit is hozzájárultam, hogy valódi ünnepnek érezd '56 október 23-át, akkor már megérte leírni az emlékeimet. Jó volna, ha a mai fiatalok fejében (tisztelet a kivételnek) helyére kerülnének azok a napok, hetek, hónapok!

    VálaszTörlés