2010. október 15., péntek

Hétvégi bevásárlás

Nem nagy, csak kenyér, kifli, sajt, felvágott, szóval csak apróságok. Ó, hát a kedvencemet meg nem kifelejtettem?! Nagyon szeretem a Humusz (Hummus) néven árult csicseriborsó krémet, azt is vettem, a postán is voltam, elemeket is kellett venni, Apónak megvettem az elmaradhatatlan csokiját, stb.
Húst és zöldségfélét majd Apókám vesz a piacon. Ő a Nagy Piacjáró, én soha nem szerettem a piacokat.
Mivel nem volt nehéz a csomagom, előrelátó voltam és vittem magammal a fotómasinámat. Szépül az ősz, bár ahogy nézem, nem tart sokáig a jó idő, már megint esőt látok a Yahoon. :(
Az első képet még indulás előtt, az erkélyről készítettem, a többit jártomban-keltemben, ami épp megtetszett.

7 megjegyzés:

  1. Nagyon barátságos őszi képek :)
    Lehet, hogy a jövő héten sokat kell nézegetni :(

    VálaszTörlés
  2. ekkora már a (reggeli?) köd?!
    de nyönyőrűek az őszi képek, színei! azok az érett, tiltakozó vörösek! ("Ezt hozta az ősz.." (Kosztolányi)

    VálaszTörlés
  3. Vackor, már el is kezdtem a nézegetést. Még jó, hogy akkor magammal vittem a fényképezőt, most mit néznék? - a szürkeséget.

    Aliz, ilyen ködös volt, de nem reggel, mert dél körül indultam. :) Látnád most! - nem látnál sokat...

    Samu, köszönöm. Kedves vagy, mint mindig.

    VálaszTörlés
  4. Köszi Andi, bár Baboshegyen is sok a gyönyörűség! :)

    VálaszTörlés
  5. Itt is a gyönyörű őszi színek, szép fotók!!

    VálaszTörlés