2010. augusztus 14., szombat

Nagy vihar volt, de már megszoktam

Éjjel, úgy éjfél körül, jó nagy vihar kerekedett. Féltve az okos laptopomat, gyorsan kikapcsoltam és áramtalanítottam, majd szétnéztem a lakásban, hogy hol kell becsukni az ablakot és hol maradhat nyitva, mert levegő azért még a viharban sem árt. Rettenetesen fújt a szél, arról szó sem lehetett, hogy kimenjek az erkélyre villámot vadászni, mert az esőt pont oda verte. Nem csak az ajtót, ablakot kellett becsukni, de a redőnyt is le kellett engedni, hogy az üvegen lefolyó víz ne a szoba padlóján landoljon. Nagyon vártam a vihar végét, mert ilyen körülmények között (fülledt meleg) nem tudok aludni. A gépemet, a biztonság kedvéért csak reggel "áramosítottam" - sose lehessen tudni..., én már nagyon óvatos vagyok.
Mostanság takarítom a gépemet - ezért jelentkezem ritkábban -, mert összegyűlt annyi szemét, hogy na! Megfogadtam Bikfic tanácsát és most a pendrive mellett lemezekre is mentem a dolgaimat, kicsit unalmas, ámde szükséges rossz. Nohát, ezek vannak...
Majd jövök, addig pedig marad az elmúlt idők krónikája (no és a versek) olvasnivalónak. :)

6 megjegyzés:

  1. Kellemes napokat és jó munkát!

    VálaszTörlés
  2. Én minden este, miután lezártam a számítógépet egyúttal ki is húzom a konnektorból, mert sosem lehet tudni, jön-e éjjel vihar. Ja, és ugyanezt tesszük esténként a TV-vel is. (Persze télen nem. Ez csak a zivataros időszakokban van így.)

    VálaszTörlés
  3. ...milyen "lemezre" mented? CD?
    (sajnos az én (asztali) számitógépemben nincs CD másoló (ill. leiró) - de mégcsak a pendrive-ot se tudom biztonságosan használni. (Állandó félelemben élek a -kimentetlen - dokumentumaim miatt..., az én gépem is újabban rendetlenkedik - tegnap csak úgy,. ukk-mukk-fukk kikapcsolt pl..., vihar nélkül is!)
    gondokodom egy új laptop vételén, aminek sok a memóriája... te mit ajánlanál?

    VálaszTörlés
  4. még megkérdezném, hánykor kezdődött az a nagy vihar felétek...?

    VálaszTörlés
  5. Itt vagyok! :)
    Élek, egy ideig a melegtől ütögetett a guta, aztán jöttek pár napra az unokák, most meg épp cidrizek a hideg miatt. Közben, ha némi időm és energiám van, képeket szortírozok, előbb, vagy utóbb ide is eljutok...

    VálaszTörlés