2010. július 12., hétfő

Soha többé laptopot!!!

Nem tudom, most mit szidjak? 
A Vistát, a laptopot, a meleget, a beállítást, netán magamat, mert hülye vagyok és nem értek a saját gépemhez, vagy azért szidjam magam, hogy miért vettem selejtes árut és egyáltalán, miért laptopot?! Nem tudom, csak azt, hogy már lassan nem öröm, hanem szenvedés a netezés, olyan sokszor áll le a masinám. Volt, hogy csak úgy tudtam újraindítani, hogy áramtalanítottam és az akkut is kiemeltem pár percre. Nem hiszem, hogy ennek így kell lennie! Bármennyire nem akarom, ennek hardveres, vagy szoftveres lesz a vége... Mert nem elég nekem a meleg, még ez is...!

9 megjegyzés:

  1. Drága Borka, nyugalom!!
    Nálam is ez a helyzet,azt csinál amit akar... kikapcsolom, pár perc múlva már rendesen működik.

    VálaszTörlés
  2. Hát ez az! A régi nagy gépeim (3 is volt már) összesen nem fagytak le ennyiszer, mint ez egyedül! :(

    Emilkét holnap írok, most nem jön az "ihlet". Remélem, a gépem is úgy akarja... :)

    VálaszTörlés
  3. Újratelepítéssel azért még próbálkozz, mielőtt szakember kezébe adod.
    Volt nekem régebben a Fujitsu-Siemens laptopom, az csinálta ugyanezt azóta ha valaki tanácsot kér tőlem, milyet vegyen, mindig azzal kezdem, hogy Fujitsut ne. :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem ACER laptopom van, és időnként ez is megbolondul. Sokszor újra kell indítanom. Én is gyakran bosszankodom miatta.
    Zolié ugyanez a márka, csak kb. 5 évvel ezelőtti kiadás. Az jól szuperál, azért is vette nekem is ezt.
    Időnként nem tölti fel a képeket, máskor egészen miniben...
    Kitartás ebben a hőségben.

    VálaszTörlés
  5. Ez meg itt TOSHIBA. A lányomnak is ezt a márkát választottuk, csak az övé nagyobb és (talán ezért?) az nem ilyen rendetlen.

    Bikfic, megfogadom a tanácsod, csak az nagyon nagy munka lesz, mert olyan újratelepítő lemezt kellett csinálni rögtön az elején, hogy az totál legyalul mindent, semmi nem marad a gépen. Előtte mindent ki kell menteni, tudom, hogy ez neked ismerős, nem kell magyaráznom, hogy miért és mennyire utálom! Ezért is nem történt ez meg eddig.

    VálaszTörlés
  6. Az a jó, ha legyalul mindent, sőt én indulásképpen mindig formázom a vincsesztert, az a biztos, akkor tényleg a tiszta merevlemezre telepíti majd. Hát igen, előtte mindent ki kell menteni, ez is amolyan nemszeretem meló (ámbár én a telepítés utáni beállítgatást jobban utálom).

    VálaszTörlés
  7. tegnap az én gépem is akadozott - pedig asztali! , nem lehet, hogy a gépek se birják a hőséget? (és paradox módon épp attól fagynak le?)

    a HP laptopok jók? erről mit tudtok? (én azt hallottam dicsérni)

    VálaszTörlés
  8. A hőség tényleg árt nekik, ez így van, érzékelik a környezet hőmérsékletét és ilyenkor folyamatosan pörög a ventillátor, ami a processzort hivatott hűteni, ez persze nyilván megterheli az egészet.

    Aliz, a HP-ről én is jókat hallottam. Állítólag az Acer is jó, az enyém Asus, 4 éves, de igazán elégedett vagyok vele.

    VálaszTörlés
  9. az Asust dicsérte egy szakember is a napokban...

    VálaszTörlés