2010. április 26., hétfő

Ez is szombaton történt



A szombat krónikájához tartozik jó is. 
Lányom és a két lurkó elmentek a biciklis felvonulásra, igaz, ők rollerekkel felszerelkezve és nem gurultak végig az egész úton, de mégis ott voltak! Nagyon nagy élmény volt a két gyereknek és a lányomnak is. A gyerekek élvezték a tömeget, a jó ügyért való összefogást, hogy a végén ők is felemelhették a többiekkel együtt a rollereiket. A lányomra is hatott a hangulat, de ő főleg arra volt büszke, hogy ezt így végig tudta kerekezni a gyerekekkel. Ha valaki ezt 20 éves korában mondja neki, hogy ő ennyi idősen, az Andrássy út kellős közepén, rollert hajtva közlekedik és még élvezi is, azt bizonyára kineveti. 
Kislegény már azt tervezi, hogy jövőre az egész távot megteszik...
Mamika kicsit óvatosabban fogalmazott: majd meglátjuk..., hiszen az évek azért felette sem tűnnek el nyomtalanul. Bár..., a gyerekekért...
(A képeket Mamika készítette, én nem voltam ott.)

2 megjegyzés:

  1. Minden bizonnyal csodálatos nap volt felnőttnek, gyereknek egyaránt!Én is szívesen részt vettem volna. Jó látni a sok mosolygó emberkét!

    VálaszTörlés
  2. Sajnos én sem voltam ott, de erre nem is vállalkoztam volna (lábam, derekam, egyebem nem engedi), viszont így is jó, mert jött a beszámoló és a jöttek hozzá a képek. :)

    VálaszTörlés