2009. február 26., csütörtök

Egy úrinő

nem siet, nem fizet és nem csodálkozik. Ezt a badarságot még ifjú koromban tanultam és per pillanat nem viselkedem úrinőként, mert csodálkozom.
Az még hagyján, hogy éjjel 2 órakor én itt püfölöm a billentyűket, előfordul az másokkal is, de hogy valaki ilyenkor költözik?! - na, ilyet még nem hallottam! Most hallok, ugyanis a szomszédunkba most költözik be éppen az új lakó, annak rendje és módja szerint: tárva-nyitva a kapu, hatalmas bútorszállítóból pakolnak ki apróságokat. Többek közt egy játék babakocsit, tehát gyermek, valószínűleg kislány is jön valamikor. Remélem, hogy őt nem most hozzák! Még ilyet...?! Azt azért a javukra kell írni, hogy eddig elég csöndesen csinálják. A végén nehogy az derüljön ki, hogy költözködőknek álcázott betörők járkálnak a lépcsőházban!
Áh, az nem lehet! Túl sok krimit nézek, igaz, hogy az élet sokszor rémisztőbb, mint a krimi.
Nnna, már dübörögnek! Még jó, hogy nem alszom, mert erre most tuti, hogy felébrednék és egy picikét mérges lennék. Így csak elképedve figyelem a történéseket, és azon morfondírozom, hogy az alattuk lakó vajon mit csinál?

8 megjegyzés:

  1. Hogy mit csinálhatott az alattuk lakó? Nos, nem tudom, de sejtem, így 6 óra tájt még nagyon álmos lehet....Ha alig aludt az újak miatt. Még szerencse, a költözés nem olyan gyakori!
    A későbbiekben remélhetőleg csendes szomszédok lesznek:)

    VálaszTörlés
  2. Igazad lehet. Ma már elnézést is kértek a hajnali zajok miatt. Előre jobb lett volna, de így is szép tőlük, hogy megtették. Egy kicsi baba is szomszédunk lett. A babakocsi, amit én játéknak néztem, az az övé! :)) Messziről minden kisebbnek látszik... :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Megint én vagyok!:)
    tetszik nagyon,ahogy írsz!Itt már találtam ismerősöket a bloglistádon.:)

    VálaszTörlés
  4. Szia Mammka! Itt is nagyon örülök Neked!
    Sejtettem, hogy rátalálsz az ismerősökre! :)) A verseknél még verset is találsz az egyik kedves ismerőstől!!! Kell-e mondanom, kitől?
    Megsúgom: Szabó és rongyműves...

    VálaszTörlés
  5. Jaj, nem Szabó! Takács!!! Elnézést. :)

    VálaszTörlés
  6. Úgy látszik, az emberek már teljesen meghibbantak. Micsoda ötlet hajnali 2-kor költözködni!!!???

    VálaszTörlés
  7. Hát igen Samu, de épp ma tudtuk meg, hogy szegény fiatalasszony egy rossz házasságból, másfél éves kisfiával, az éjszaka közepén menekült el a férjétől, mert másképp nem tudott volna eljönni. Így már egész más és nagyon is érthető! Remélem, nem lesz ebből itt cirkusz, ez a ház eddig nagyon csöndes és nyugodt volt.

    VálaszTörlés
  8. Hajnal kettőkor költözni ér, ha más lehetőség nincs :(
    Az ivásra meg a gépzenére viszont nincs kifogás.

    VálaszTörlés