2009. január 5., hétfő

Szeretettel valakinek...

Ezt a képet a meglevők közül bogarásztam ki, de lesz majd jobb is! Mostanában csúnya, szürke köd és szmog teríti be a tájat, de azért ott a bal alsó sarokban felfedezhető a Park. Sajnos, ez nem a szebbik fele, de innen ez látható. Majd, ha süt a Nap és tiszta lesz a levegő, kicsit arrébb megyek, hátha onnan szebb lesz a kép! :)

Kicsit később:
Ezt is találtam, ez 3-án készült délután, még a Nap is sütött, de a Park itt sem lett szebb. Vadászni fogok rá, ígérem! :)

3 megjegyzés:

  1. Gyorshírt küldtem a nagykönyves regényről e-mailben:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, megkaptam! Betettem a linkjét az olvasnivalók közé! :))) Olyan jó újra elolvasni, felidézi a régi emlékeket, jókat nevettem. :)

    VálaszTörlés
  3. Úúúúúúúúúú !!! Az új év legjobb híre :))) hogy megdobogott a szívem annak a szürkének a látványára... uhhh... :)) most kezdjem elővenni megint a kupac könyveket a gép mellé...hmm.

    VálaszTörlés