2009. január 13., kedd

Ez meg itt Apó születésnapja! :)

Mivel elmúlt éjfél, mondhatom. Nem hiszek a csillagjegyekben, de nálunk bejön. Ő bak, én bika vagyok, minden csillagjós szerint összeillő párt alkotunk. :)
Tegnap este itt volt a család egyik fele köszönteni, az ő részéről a fia és az unokák. A fia közel annyi idős, mint én vagyok! Az unokák is 29 és 26 évesek, így van kettőnknek együtt 7 unokánk. Előbb utóbb fiatal dédi is lehetek... :) Olyan nagy a család, hogy egyszerre be sem férünk mindannyian ebbe a pici lakásba. Jó, tudom, sok jó ember kis helyen..., de akkor meg sem lehet mozdulni. Elosztjuk az ünneplést, bár egyszer azért jó lenne egy naaagy, közös bulit rendezni. Húúú, mi lenne ott! Majd javaslom Apónak és már látom is a fejét, hogy milyen képet vág hozzá! Nem szereti a nagy felhajtást, pedig most jobban tűri, mint fiatalabb korában, mellettem edződik a drága.
Talán a 100. születésnapján... :) Számítok rá, úgyhogy Apókám, addig még bírd ki és ha kérhetem, tegyél rá még pár évet, jó?

8 megjegyzés:

  1. Isten éltesse még sokáig!!! Szívből kívánom.

    VálaszTörlés
  2. Én is az kívánom, hogy Isten éltesse egészségben! :)
    (egyébként a Bika-Bak tényleg nagyon jó párosítás, ajjaj ;))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm, átadom neki! :)

    VálaszTörlés
  4. Kívánom, hogy élje meg a 100.-at is!
    Legközeleb béreljétek ki 1 étterem különtermét. :))

    VálaszTörlés
  5. Isten éltesse sokáig veled együtt! :)

    (úgy tetszik ez az Apó elnevezés, olyan mesebeli :)

    VálaszTörlés
  6. Andi, lehet, hogy úgy teszünk, de az kicsit drága ennyi embernek. Majd valami mást találunk ki. Említettem Apónak és nem is vágott morcos képet! :)

    Vackor, neked is nagyon köszönöm, már átadtam Apónak a jókívánságokat és ő is nagyon szépen köszöni - mindenkinek!!! :)

    (Most, hogy mondod, tényleg! Nekem fel sem tűnt eddig. A mesében is Apóka és Anyóka van, mi házi használatra a "k" betűt "c"-re cseréljük.) :)))

    VálaszTörlés
  7. Isten éltesse sokáig Apót!

    VálaszTörlés
  8. Samu, köszönjük szépen! :) Milyen népszerű az én Apókám! :)))

    VálaszTörlés