2008. december 18., csütörtök

Szaladnak a napok...

Az elmúlt napok történései röviden:
Borkatatarozás (itthon), lakáscsinosítás, utolsó vásárlásom az ünnep előtt (merem remélni! - utálatos esőben, ködben, de muszáj volt), utolsó mosás az ünnep előtt (ezt is csak remélem, vasalni még úgyis kell), hosszas egyeztetések a lányommal (ki mit főz, mit süt, hogyan osszuk meg a munkát, hogy egyikünk se szakadjon bele), sikeres barátkozás Nünükével (már kijön a házából, ha hallja a hangomat, persze, mert mindig kap valami finomságot!) és utoljára hagytam a "meglepetésem", egy okosabb fotómasinát rendeltem a neten, holnap érkezik, ha minden igaz.
Nagyon örülök neki, mert a réginek a vakuja nem működik rendesen, teljesen öntörvényű, csak akkor világít, amikor ő akar. Sokáig tipródtam, de végül, Apóval egyeztetve a dolgot, leadtam a rendelést. Hát..., remélem, hogy megéri az árát! (Most látom, hogy milyen sok hétköznapi remény és akkor a nagy reményekről egy szó sem esett!)
Kb ennyi, a mindennapos kötelező gyakorlatok mellett. Ennyire futja az erőmből.

4 megjegyzés:

  1. Ugye megmutatod majd az új gépet? Én is szeretnék majd egyszer egy "komolyt". De ez az egyszer nem most lett, mert sok egyszer van - lett, hát. Küldtem Neked egy szép dalt, készülődéskönnyítőnek, de a citromod háromszor dobta vissza :(((

    VálaszTörlés
  2. Nahát! Ejnye, pedig jó lett volna pihenésképp. :)
    Persze, majd megmutatom, és a fotókat is, amiket vele készítek, de nem olyan nagyon drága csúcs-gép ám (igaz, nem is olcsó), csak többet tud, mint a mostani. Olyan középutas... :)) 9 megapixel és 10x optikai zoom, makróban 1 cm a legkisebb távolság. Bolhákat fogok fotózni!!! :)

    VálaszTörlés
  3. de jó! akkor a jobb géppel még jobb fotókat mutathatsz majd nekünk! (amit ugyan nehezen tudok elképzelni, mert ezek is már fokozhatatlanul jók voltak! :)

    VálaszTörlés
  4. Jaj, Aliz, már kétségeim vannak, hogy kell-e nekem ilyen gép? Már mindegy, mert ma hozzák, de elbizonytalanodtam... Köszönöm a dicséretet, most nagyon jól jött! :)

    VálaszTörlés