2008. május 22., csütörtök

Este van, este van...

Üsse kő, ma lefekszem még hajnal előtt!
Jövő héten olyan hőség lesz (nem én találtam ki!), hogy hozzá kell szoknom a korábbi tentebabához, mert csak reggel fogok az utcára kimenni, akkor még elviselhető a meleg. Ahhoz meg, ugyebár, korán kell kelni, vagy eleve le sem kell feküdni. Apónak elmondtam a tervemet, javasolta, hogy próbáljam ki a módszert, hogy egyáltalán nem kell aludni..., minek az? :)))
Ő nagyon szeret és tud is aludni, én nem. Én csak álmodni szeretek, álmomban valóságként élhetek meg olyan dolgokat, amikre ébren soha nem lenne lehetőségem.

Na ugye, milyen ügyesek vagyunk! Tavasszal is tudunk őszi leveleket produkálni. :) Ma láttam a gyíkunkat is, de mire előkaptam a masinám, hát nem elbújt?! De elkapom, nem ússza meg az idei évet sem sztárfotó nélkül.

2 megjegyzés:

  1. Aludni... Az azért jó, bár én is nagyon keveset alszom. Igazi éjjeli bagoly vagyok :) Persze ha blog, olvasás, versek miatt látom meg a hajnalt, "kicsit" más korán kelni, mintha a mindenféle házimunka és kötelesség visz bele az éjszakába...:)
    Jövő héten meleg lesz??? Na, én bizony nem bánnám! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Rhumel! :))
    Neked bizony elkél a meleg, megértem, hogy a sok vacogás, megfázás után nagyon jól jön! Akkor legyen! :)

    VálaszTörlés