2008. április 15., kedd

Migrén, nem egy egyszerű, sima fejfájás!

De nem ám! Ahányszor változik az idő, annyiszor tör rám. Hetente többször. Régen is volt, aztán hosszú szünet és mostanában újra jelentkezik. Nem mondhatnám, hogy szívesen látott vendég, pláne, hogy olyankor látni is alig látok. A monitor fénye kész csapás! Csak ülök és várom, hogy elmúljon.
Hogy ennyi év után miért jött vissza, azt a legöregebb tengerész sem tudja. Orvoshoz nem megyek, migrén-témában ők is csak találgatnak.
Hej, globális felmelegedés, haj, frontátvonulás..., no és a bolondos április..., de szép az élet! Remélem, még bírom egy darabig...

7 megjegyzés:

  1. Mélységes együttérzésem, nagyon is tudom, miről beszélsz. :( ámbár nekem a korom előrehaladtával (milyen szépen mondtam az öregedést, nem?) úgy tűnik, elmúlt, bár ezt ki sem merem ejteni, nehogy meghallja.

    (bocs', az előző is én voltam, szóval nem az ellenség keze járt itt, hanem elbénáztam)

    VálaszTörlés
  2. Képzelem, még a napfény is "fáj"...
    Ismerem ezt a típusú főfájdalmat. Sötét, homályos szobában, csöndben is nehéz kibírni.
    Bár azt hittem, ha egyszer elmúlik, nem jön vissza. Nálad ez sajnos nem így van :(((
    MIelőbb múljon el.

    VálaszTörlés
  3. Nnna, kedves sorstársak, akkor tudjátok, hogy miről beszélek. Akinek még nem volt, az el sem tudja képzelni, hogy mennyire lebénítja az embert egy ilyen "vacak kis fejfájás". Legalább 10 éve már, hogy békén hagyott, aztán most, kb fél éve újra megtalált. Remélem Bikfic, hogy Te megúszod. :)
    Igazából, csak találgatok, hogy mitől jön elő, de ebben az időjárásváltozásban sem vagyok biztos. Tegnap egész nap álmos voltam, este aztán elkapott. Talán leesik a vérnyomásom? Mindegy is. A tény, hogy jön és sajnos mindig győz! :(

    VálaszTörlés
  4. Lehet, hogy már Neked is ajánlottam, nem emlékszem. Vegyél a patikában "Béres Antifront" csöppeket. Nem butaság, tényleg használ. Csupa gyógynövény van benne. Én sem bírom a frontokat, de a csöppek jó hatásúak. Jobbulást!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Samu a jó ötletet, lehet, hogy kipróbálom, bár ebben az esetben nem hiszem, hogy használ. Még azt sem tudom, hogy mi okozza. Nem biztos, hogy az időváltozás, az orvosok sem tudják, csak találgatnak, lehet ételtől, idegességtől, bármitől. :(

    VálaszTörlés
  6. Az általános közérzetet is javítják az Antifront cseppek. rá van írva. Szerintem jó készítmény.

    VálaszTörlés
  7. :)) Aranyos vagy, ki fogom próbálni.

    VálaszTörlés