2008. április 6., vasárnap

Ezt sem hittem volna jó pár évvel ezelőtt!

(Mint sok más egyebet sem, de ez most nem tartozik ide.)
Szóval, eldőlt: holnap halnap. Sztrájkol a BKV. Jogos, nem jogos, én nem tudom eldönteni. Azt viszont igen, hogy inkább nem megyek sehova, pedig milyen jót ücsöröghettem volna az orvosi rendelőben! Nem is bánom, úgysem volt nagy kedvem hozzá. Szűrővizsgálatra invitáltak, de ilyen körülmények között tuti, hogy nem számítanak rám. Nem is én leszek az egyetlen aki nem jelenik meg, ebben biztos vagyok.
Jó dolog a demokrácia, csak ne járna ennyi kényelmetlenséggel! Hja, nincsen rózsa tövis nélkül, avagy ezt a béká(vé)t is le kell nyelni.
Szerencse, hogy vonatozni nem akartam, de őszintén sajnálom azokat, akiknek muszáj naponta a tüzes paripán "száguldozni". Tele lehet a hócipőjük. Állítólag csak a Dunán innen lesz felfordulás, mert a Dunán túl járnak majd vonatok. A MÁV és a GYSEV (Győr-Sopron-Ebenfurti Vasút Rt. - ismert nevén: Gyesev) közti különbség. Vajon az az "Ebenfurt" ennyit számít? Valami oka csak van! Nem lehetne, hogy a MÁV illetékesei megnézzék, ott vajon miért megy jobban a kocsi? Hátha tanulnának valamit. Én nem értek hozzá, csak úgy mondom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése