2008. április 7., hétfő

BKV haszon

A Híradóban mondták, hogy a BKV ezzel a sztrájkkal megspórolt némi pénzecskét. No, jól nézünk ki!
Többe kerül a járművek üzemeltetése, mint az, ha ki sem mozdulnak a garázsból, remízből - pedig azt hinné az ember, hogy olyan drágák a jegyek és a bérletek, hogy az fedezi a kiadásokat, de nem. A főpolgármester szerint több állami, régiós támogatás kéne a vállalatnak, külföldön ez így működik.
(Csak mellékesen megjegyzem, ebben a pillanatban jó nagy, záporral kísért szél kerekedett, mintha jég is potyogna. A közlekedés még jórészt gyalog, hiába, szegény embert ág is húzza!)
A gazdaságnak, a kiesett termelés miatt viszont nagyon nagy károkat okozott a BKV sztrájkja. Hogy lesz így pénz a támogatásra?
Esküszöm, nem értem, miért izgatom itt magam? Azért ülnek az okosok - már ha épp nincs más, "fontosabb" dolguk - olyan sokan a Parlamentben, hogy ezeket a problémákat megoldják! Ezért választottuk és fizetjük őket. Ha kevesebben ülnének ott, talán többre mennének..., sine ira et studio (harag és részrehajlás nélkül) mondom, bár a harag mintha kezdene bennem gyűlni.

2 megjegyzés:

  1. Mila! Én meg azt hallottam, Párizsban olcsóbb a jegy egész napra, mint nálunk 2 vonaljegy!
    Lehet, hogy félreértettem?
    Mert ha ez igaz, akkor nálunk hatalmas a baj!

    VálaszTörlés
  2. Ezt nem hallottam, de hogy baj van az biztos!

    VálaszTörlés