2008. március 22., szombat

Ünnepi készülődés közben -

- minden kedves olvasónak, nézelődőnek.

8 megjegyzés:

  1. A főtt, már lében hűlő sonka meg az éppen pituló kalács mellől "szöktem" gyorsan ide, szép ünnepet kívánni Neked.
    Jó húsvétozást, talán már nem fog szakadni a hó se, mint reggel...

    VálaszTörlés
  2. Kedves Mila, békés, szép Húsvétot kívánok Neked és az egész családnak! :)

    VálaszTörlés
  3. Áldott, békés húsvéti ünnepeket kívánok én is.
    (Nagyon aranyos ez a nyuszi! :-)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a kedves jókívánságokat! :))

    VálaszTörlés
  5. és persze sok locsolót.. :) a kellemes húsvét után :)

    VálaszTörlés
  6. Betyár vagy Meta! :) A kellemes ünnepet elrontani?! Na, neee. Én ezt a húsvéti szokást betiltottam. :)

    VálaszTörlés
  7. ó jajj, hát akkor tényleg melléfogtam :)) legalábbis belül azért meg lehet tartani azt a locsolást, pl csokilikőrrel..hmm? hátha így? :))

    VálaszTörlés
  8. Na, ez már jobban tetszik! :))

    VálaszTörlés