2008. február 1., péntek

Dáthás vagyok!

De nagyon!!!
Eleinte azért nem jöttem, mert nálunk vendégeskedett Kislegény, majd jött a telefon, hogy gyerekcsere lesz, mert Kicsilány beteg. Nem volt veszélyes, nem influenza, csak egy egyszerű felső-légúti fertőzés. Viszonylag hamar lezajlott, de közben átragadt rám. Tegnap nagyon cudarul éreztem magam, hőemelkedés, fejfájás, torokkaparás. Nnna, mára kijött rajtam a nátha. Most jobban érzem magam, de egyfolytában tüsszentgetek és fogy a zsebkendő rendesen.
Most körülnézek kicsit...
Majd, ha már nem kell 2 percenként kifújni az orrom, jövök.

13:53
Nagyon beteg lehetek, most fedeztem fel, hogy ma még nem ittam kávét!!! :)

10 megjegyzés:

  1. Mielőbbi gyógyulást kívánok! Én Karácsonykor "élveztem" ugyanezt. Nekem sem vírus volt (be is vagyok oltva ellene), hanem jó alaposan megfáztam akkor. Sok türelem kell hozzá és kb. egy hét, amíg a nagyja elmúlik. Minden jót Neked!

    VálaszTörlés
  2. Hogy is szól a régi mondás? Kigyógyulni a náthából gyógyszerrel hét nap, gyógyszer nélkül egy hét. :)

    VálaszTörlés
  3. Milyen igaz! :)) Nem is szedek semmit. :)

    VálaszTörlés
  4. Remélem a hétvégén már egyre jobban lettél, a náthádat már el is felejtheted!
    E-mail írás elmaradt, terveztem , majd pótolom.
    Tavaszt, napsütést mielőbb és főképp egészséget!

    VálaszTörlés
  5. Jobbulást Borika! Ha lehet, apót ne fertőzd meg! :-)

    VálaszTörlés
  6. Szervusz Borikám! Ugy-e jobban vagy már? Segíts kérlek! Menj a képesekbe! A képemet - úgy tűnik nem jól raktam fel a szöveghez. Mert csak akkor látszik, ha ráklikkelek, de nem a szöveg elé megy! :-(
    Na, sokat akart a szarka, de nem bírta a farka! :-) Remélem helyre tudod hozni!

    VálaszTörlés
  7. Hogy vagy, Mila? Remélem, már sokkal jobban.

    VálaszTörlés
  8. Mindenkinek nagyon köszönöm az érdeklődést, már jobban vagyok. :) Most Apó rekedt be, de nem náthás, csak alig van hangja.

    VálaszTörlés