2007. december 20., csütörtök

Rotyog a káposzta!

Nnna, ez nem soká kész, mára épp elég volt. Tegnap a gyerekeknél voltam, elég későn értem haza, elfáradtam és még mindig kell vásárolni... Nem nagy dolgokat, de szükségeseket.
Kislegény tegnapra megbetegedett, vírusos felső- légúti fertőzése van, remélhetőleg karácsonyra elmúlik. Nem veszélyes, de a hangulata nem volt olyan, mint máskor. Azért egy autózásban benne lett volna, de helyette inkább társasjátékoztunk és elmesélte a legalább 60 darab rajzát, egyenként, hogy miről szól.
Közben Mamika és Kicsilány karácsonyi ünnepségen voltak. Az iskola minden évben tart egy közös nagy ünnepet a közeli templomban. Kicsilány is szerepelt, tornázott. Ritmikus sportgimnasztika, nagyon ügyes benne, csak egy baj volt, hogy nem volt szőnyeg és a templom márvány padlóján várakoztak, ugráltak - egy szál zokniban. Most várhatjuk, hogy mi lesz a következménye, pláne, hogy Kislegény is beteg.
Holnap sütöm a gyümölcskenyeret. Az még kicsit bajmolódós, de aztán már enyém a krokodil! :) A többi hamar elkészül.

Később: Megkóstoltam egy bongócot, lehet, hogy kicsit sótlan... Jajj nekem! Úgy megijedtem a legutóbb elsózott káposztától, hogy most meg nem tettem bele elég sót? Ciki. Hátha mégis jó lesz? - majd megmondják az okosok... Ez van.

2 megjegyzés:

  1. A káposzta melegítve már sósabb lesz, meglátod! A töltelék is magábaszívja a levet, mikor kihül, és "sósodik". No meg inkább utóízesíteni kelljen, nem? :)
    Végülis én holnap fözöm:) /Ma méteres kalács kenegetés volt a program/

    VálaszTörlés
  2. hihetetlen módon tudjátok kajával csigázni itt a népeket... ó jaj :)))

    VálaszTörlés