2007. szeptember 9., vasárnap

Képek a gépben

Napok óta próbálok rendet teremteni a képek nevű mappámban. Nehéz. Mióta fotómasinám van, rengeteg fotóm is van, de régebben letöltöttem elég sokat a Netről is. Az utóbbiakat kéne kidobálnom, de sokszor nem visz rá a lélek. Olyan szépek!
Gyűjtögető életmódot nem folytatok - kivéve a könyveket, nincs számtalan ruhám, cipőm, újságom, nájlonzacskóm, dobozom, golyóstollam, kütyüm, ketyerém..., tehát: képek sem lesznek! (Kimentettem már lemezre. :-D )
Kegyetlen leszek, már csak azt kéne tudnom, hogy melyiket tettem be valahova, ahonnan a szanálás után szintén eltűnik a kép. Mindegy - se kép, se hang. Nem én leszek így egyedül..., előfordult már ilyen a blogtörténelemben. Igaz-e?
A fölösleges képek a gépből mennek szépen a-ba!
Majd a zenéket is átválogatom. Kicsit szűk kezd lenni a hely, azt pedig nem szeretem! A kuckókat szeretem (azok a mappák), de tudnom kell, hogy a kuckón kívül tágas a tér és még sok kis kuckónak van hely! Azt nem tudom, hogy miért és minek, de jó, ha van és kell! Gyorsan fogynak a gigák...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése