2007. augusztus 28., kedd

Szintén felhők,

csak másképp. Rakosgatom a képeket a blogba, közben nem hagy nyugodni egy gondolat. Olvasgatom a híreket, újságcikkeket, közéleti személyiségek megnyilvánulásait, véleményeket és ellenvéleményeket a gárda megalakulásával kapcsolatban.
Nem éltem még a háború alatt, nem éltem át azokat a borzalmakat, amiket az idősebbektől hallottam, filmeken láttam, történelemórán tanultam.
Mivel nem vagyok történész, sem író, sőt..., és annyira kavarognak bennem a negatív érzések, hogy indulat nélkül - a harag rossz tanácsadó - nem tudnék erről a témáról szólni, ezért inkább az Élet és Irodalom-ból Nyerges András: Színrebontás című írását ajánlom elolvasásra. Nem véletlenül, mert amit leírt, azt akár én is írhattam volna, ha tudnék írni és ilyen visszafogottan elemezni a múltat és a jelent.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése