2007. augusztus 10., péntek

Na végre, ide is eljutottam!

Kész vagyok a képek rendezésével, javítgatásával. A háttér már a balatoni szőlőlugas finom, édes fürtjeit mutatja. Rengeteget ettem - nem csak szőlőt - és csodák csodája! - mégis fogytam. Sokat szaladgáltam a ház és a kert között, mert mindig történt valami, amit feltétlenül látnom kellett!
Például egyik reggel, a kis műanyag "medencében" három béka úszkált nagy boldogan. Nagyságukból ítélve, valószínűleg egy mamabéka és két csemetéje. Volt nagy öröm! Kicsilány kézzel fogta meg az egyiket, a másik kettőt Kislegény halászta ki lepkehálóval. Aztán, nagy örömömre, elengedték őket a kertben. Ettől kezdve igen óvatosan lépkedtem a fűben. :) Nehogy már rálépjek és én legyek valamelyik gyilkosa! :) Sajnos képet nem tudok mellékelni, mert én bizony kőszoborrá váltam a láttukra, hogy bemenjek a gépért?! - ez éppenséggel nem jutott eszembe. Egészen más gondolatok foglalkoztattak, de ezekről bölcsen hallgattam.
Egy tücsöknél már úgyis lebuktam. Ott ült a függönyön és amikor megláttam, kiszaladtam a teraszra. "Nagyika, te félsz a tücsöktől?" Nem, én nem félek, elvégre nem bánt, csak kicsit undorodom tőle. Kicsilány tücsök komát is megfogta és szépen kivitte a kertbe, hogy nehogy valami baja legyen. (Nagyon jó egy ilyen gyerek a háznál, hát még kettő!) Azt már nézni sem tudtam, amikor egy szerencsétlen gilisztát tuszkolt a vakondtúrásba, hogy Vakond Vilinek legyen mit ennie. (Már értem, hogy környezetismeretből miért ő a legjobb.)
Bodobácsot (én csak suszterbogárnak hívom) a karján sétáltatta és édes Bodinak szólította. Mikor katicát reptetett, az már kész öröm volt számomra, mert az egyetlen bogár, amitől nem ráz ki a hideg.
Ennyit az állatokról. Lassan olyanok leszünk, mint a Durrell család! :)
Azért történt sok más egyéb is, majd szép sorjában leírom. Ki hinné, hogy két gyerek milyen mozgalmassá tudja tenni a napokat!
Ja, és egy 40 éves, lepukkant ház is szolgál meglepetésekkel ám!

Délutáni sakkparti. Kislegény kibicel.

3 megjegyzés:

  1. Nahát, ezek a Lurkók csak nőnek! Arról nem is szólva, hogy szépülnek-okosodnak is. :)

    VálaszTörlés
  2. Zsivajgó természet, hehe.
    De megúsztad... :-))

    VálaszTörlés
  3. Most legalább nem voltak hangyák!!! :)

    VálaszTörlés