2007. július 27., péntek

Pár napig még várni kell!

Egyik lábam itt, a másik ott! :)
Javában készülődöm, motyókánkat szedegetem össze. A menüt már megrendeltük a jövő hétre, éhen nem halunk, az már biztos. Kb. 3 éve lázadtam föl: ha nekem főznöm kell, akkor az mindenkinek nyaralás, csak nekem nem, így aztán a közeli fafeldolgozó üzem konyhája szolgáltatja az ebédet. Egészen jó és elég nagy adagokat adnak. Mosogatni nekem kell, azt még nem lehet megrendelni, de az a legkevesebb.
Az előrejelzésből látom, hogy kedden 26° lesz. Szeretnek az égiek. :) Utazáshoz ez a hőmérséklet ideális. Aztán már lehet melegebb, a kert fái alatt kibírom. Persze csak annyira, hogy akik nem nyaralnak, azok se szenvedjenek.
Tervezgetek...

Ha meg akarod nevettetni Istent, mesélj neki a terveidről.

/Woody Allen/


7 megjegyzés:

  1. Oké :-)) Egyik lábadra vigyázz, a másikra is és azután nagyon jó nyaralást kívánok, valamint ne feledd a fényképeket, hátha lesz ott felhő pl

    VálaszTörlés
  2. Nem feledem! :) Azt nem lehet elfelejteni!!! Csak felnézek az égre és már ott is vannak. :)
    Én meg lecsalom őket az égről a gépembe, hogy majd ha nézegetem a képeket, újra az égen legyenek. :)
    És köszi.

    VálaszTörlés
  3. Jó nyaralást kívánok, kellemes időjárással!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon köszönöm! Holnaptól szebb idő lesz. :)

    VálaszTörlés
  5. Igen, de azért az utazáshoz még pont jó.
    Érezd Magad nagyon jól a Balatonnál!!!
    (Írtam rövidet)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm Rhumel, remélem minden jó lesz. Már nézem is a postát! :)

    VálaszTörlés