2007. június 8., péntek

Nem tartott sokáig. :)


Már itt is vagyok! Tegnap is errefelé ténferegtem, mert be kellett tennem pár képet. Ma már új versekkel bejelentkeztem a verses blogokba is. Azért ez a rövidke kihagyás igazán jót tett, nem blogger-szemmel néztem a világot, csak úgy, mint bárki más normális ember. :)
Most jön a Djokovic-Nadal elődöntő a Roland Garroson. Az előbb Federer nagyon nehezen, de legyőzte Davigyenkót, ha minden sikerül, akkor megint Federer-Nadal döntő lesz. Tavaly már írtam, hogy én kinek drukkolok. Persze, nem élet-halál kérdése ez az egész, de azért én mégis izgulok! :))
Ja, és változatlanul nagy a meleg!!! :( Személyes sértésnek veszem, és nem ér a nevem!!! Ha ilyen meleg lesz vasárnap, akkor nem tudok elmenni a fagyizós programra, pedig nagyon szeretnék találkozni a "lányokkal"!

2 megjegyzés:

  1. Nahh, csakhogy itt vagy!
    Mila, jönnöd kell, mert nélküled üres a plászpigál..:))

    VálaszTörlés
  2. Nnna, jól nézek ki! :) Hátha még látnád a párizsi Kossuth téren készült képemet! :)) Állok a sarkon, és csak állok, állok... Ott volt ugyanis az utcatábla. De a kép igencsak megtévesztő. :)))

    VálaszTörlés