2007. március 16., péntek

Félcédüla!


Holnap időben fel kell kelnem, hogy elkészüljek és még elmenjek a boltba süteményekért. Én nem sütöttem semmit, de remélem, hogy kapok puncstortát (ha nem is cucilistát) és valami finom sós süteményt is szeretnék venni. Aztán majd meglátom. Lehet, hogy más fog megtetszeni.
Gyümölcslét nem elfelejteni!
Hihetetlen, hogy végre személyesen is találkozom Metával, akivel eddig még soha nem jött össze a találkozó, pedig már lassan 2 éve ismerjük egymást a Nagy Könyv-ről. Remélem, semmi nem jön közbe!

5 megjegyzés:

  1. Borka, gyümölcslé szerintem annyi lesz, hogy egy hétig se fogy el (Vackor is hoz, én is viszek, meg még ki tudja, ki) - ráadásul én nem nagyon fogom inni, úgyhogy rátok marad. :)))

    VálaszTörlés
  2. Majd Kacinka megissza! :) Neki most szüksége van a vitaminra! Csak 1 dobozzal viszek.

    VálaszTörlés
  3. Köszönjük, Endi, kár, hogy nem leszel ott. :( de majd máskor még találkozhatunk, lesz még buli, reméljük!

    VálaszTörlés
  4. Köszi Endi! Nagy kár, hogy nem érsz rá, de megértem, és ahogy Bikfic mondta (írta), lesz még alkalom a találkozásra! :)

    VálaszTörlés
  5. Most már nem fog semmi közbejönni! A kávégépesített ébresztés nagyon jó, úgy tettem, mint ahogy a kis figura mutatja és már mindjárt indulok is... :-) Vége lesz a két éves tervezgetésnek, Tóth Árpádot nem felejtem, a többi meg majd jön magától :-)

    VálaszTörlés