2007. február 18., vasárnap

Nem tudom mi ez?

De rossz nagyon! Szédülök, kicsit émelyeg a gyomrom, talán elrontottam... Mintha nem lett volna elég meleg az ebéd... Nem ettem belőle rögtön ahogy elkészült és amikor kiszedtem már kicsit kihűlt.
Persze, lehet más is... Most kínlódhatok, jaj, máskor inkább nem leszek lusta! És holnap jön a kisunokám! Addigra össze kell szedjem magam...
Ti csak írogassatok és melegítsétek meg az ételt! :) Tanuljatok a példámból. :) Tudjátok: az okos más kárán tanul.Majd jövök...

7 megjegyzés:

  1. Szegényke, gyógyulj meg hamar és a kislegény is! :)

    VálaszTörlés
  2. Jobbulást Boriska, és jó unokázást!
    :-)

    VálaszTörlés
  3. Bikfic meg a Tyria mindent elmondott helyettem is.:)

    VálaszTörlés
  4. Azért ne izguljak nagyon, ugye?

    VálaszTörlés
  5. Mielőbbi gyógyulást mindkettőtöknek!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon köszönöm a jókívánságokat, meggyógyultunk mindketten. Én már aznap, amikor kislegény megérkezett! Most viszont a lelkem fáj... Majd ez is elmúlik... Néha csalódunk, ez is az élet része, csak fáj...
    Majd jövök, ha ezen is túl leszek.

    VálaszTörlés
  7. most már igazán elmúlhatna :-)

    VálaszTörlés