2007. január 23., kedd

Esik az eső

"Szomorú az idő, nem akar változni... "
Mit lehet ilyenkor kezdeni? Én például mosok és közben be-benézek egy-egy blogba. Ami most legjobban érdekelne, azt sajnos nem tudom csinálni. Szeretnék fotózni, várom a napos időt, de ahogy a meteorológusok jósolják, arra még várhatok! Talán lesz hó és akkor kipróbálhatom, hogy a havas táj hogyan mutat az új masinám "szemén" keresztül. Vettem akkumulátortöltőt, egész éjjel és még délelőtt is töltöttem, de a led még mindig pirosan világított. Szerintem ez azért kicsit sok! Kihúztam, majd meglátom, hogy mennyire töltődött fel az elem. Elvileg jó kell, hogy legyen.
Na megyek, megnézem, hol tart a mosás...

2 megjegyzés:

  1. Különös, hogy ma mindenki kicsit szomorkás.
    Fény kéne meg meleg. Nekünk, bennünk. Vagy elemet cserélni...:)

    VálaszTörlés
  2. Igazad van Kacinka, én is kicsit szomorkás hangulatban vagyok, talán az időjárás..., talán valami melegség kéne, de a szívünk fázik és azon csak a szeretet melege tud segíteni! "Valami nagy-nagy tüzet kéne rakni..."

    VálaszTörlés