2021. június 14., hétfő

Tegnap

három születésnapot ünnepeltünk egyszerre. Kettő még május elején volt, egy pedig június 6-án. Megvártuk, míg mindannyian védettek lettünk, legalábbis reméljük és végre nem maszkban, hanem "a la nature" láthattam a lányom és a két gyerek (Kicsilány és Kislegény) egész arcát és természetesen ők is láthattak engem. Megállapították, hogy most jól nézek ki és ha lehet, ne fogyjak le, mert az nagyon nem állt jól. Ezt megbeszéltük, én is egyetértettem velük. (Puszi is volt!)

Délután 5 óra körül jöttek és 11 óra volt, amikor elmentek. Nagyon sokat beszélgettünk, nagyokat nevettünk, felidéztünk sok régi emléket. A gyerekek szeretik hallgatni a régi történeteket, azokat is szívesen meghallgatják, amiket már ismernek. Meséltünk Dédiékről (Anyukám és Apukám), Nagypapáról (az én Apókám) és nagybátyjuk ("kicsi" fiam) rengeteg "hőstettéről". 

Igazán jó kis este volt! Nagyon kellett, hogy egy kicsit visszatérjünk a régi életünkhöz. Kislegény 20. születésnapját és a sikeres érettségi vizsgáját is most ünnepeltük meg. Egyedül Kicsilánynak nem volt semmiféle alkalom, ami miatt őt is ünnepelhettük volna, de így sem maradt ajándék nélkül. 😉

Ezt a csodálatos egy szál virágot én kaptam:

Reggel fényképeztem, mert tegnap azért kicsit elfáradtam, még a gyógyszereimet sem készítettem elő mára! - és különben sem volt jó a világítás. Épp csak arra futotta az erőmből, hogy elpakoljam a vendégség után maradt ezt meg azt. 

12 megjegyzés:

  1. Kedves Borka, együtt örültem veled bejegyzésed olvastán: nagy szükségünk van ilyen találkozaáokra! Nyilván azért is, mert nagyon "kiéheztünk rájuk" a hosszú elvonás alatt, nem mindennapiak lettek... Utána napokig ezekből a pillanatokból élünk...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves vagy Flora, hogy együtt örülsz velem, valóban mindannyiunknak szüksége van már egy kis oldódásra, korlátozások nélküli találkozásokra. Olyan jó volna, ha újra ez lehetne a megszokott! Az öröm most egy darabig elkísér, az biztos! :)

      Törlés
  2. Borka, én is örülök a találkozásotoknak.El tudom képzelni, hogy milyen jó délután és este volt számotokra.Legyen még sok ilyen alkalom. Lássátok egymás arcát, és legyen puszi is.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva, köszönöm, nagyon jó volt és ha nem lettem volna már fáradt, tovább is tarthatott volna! Már a Karácsonyt is tervezzük, csak ne jöjjön közbe semmi!

      Törlés
  3. Tőlünk most mentek el a lányomék. Születésnapot ünnepeltünk, miközben Pesten a kisebbik unokám éppen vizsgázott. Megkapta az oklevelét, mely szerint fitness-edzőként is dolgozhat. Borka, veled örülök a jó és azorgalmas gyerekeidnek. A virág fantasztikusan gyönyörű!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan kedvesek vagytok, Klári Te is, hogy örültök az örömömnek! Nagyon szépen köszönöm. Gratulálok a fitness-edző unokádnak és a születésnaposnak sok-sok boldogságot kívánok!

      Törlés
    2. Köszönöm, Borka, átadom! :)

      Törlés
  4. Nahát, mindenkinél születésnapi ünneplések folytak?! :) Nálunk is, 11-én volt az egyik, 19-én lesz a másik. első körben egy kis balcsizással, unokás hétvégén tartottuk. Folyt.köv. majd a héten.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A tavasz úgy látszik a születések ideje. :) Balcsin egy születésnap, igazi élmény, pláne, ahogy Téged ismerlek, biztos nagyon sok finomsággal készültél! A következő is legyen nagyon boldog!

      Törlés
  5. Milyen sokat jelent egy ölelés, egy puszi! és mennyire tud hiányozni...megértem a lelkivilágodat, az örömödet :)

    én is megölelgettem az Anyukámat hétvégén, hosszú idő után megpuszilhattam a Testvéremet és a Sógornőmet. És nem kellett óvatosságból az udvaron megállva beszélgetni, hanem leülhettünk kényelmesen és úgy beszéltünk. Öröm!

    VálaszTörlés
  6. Ugye? Már nagyon hiányzott! Olyan jó volt újra megölelni és megpuszilni őket!!! Régen nem is tudtam, hogy ez milyen sokat jelent, természetesnek vettem. Mostantól minden ölelés és puszi sokkal többet jelent számomra.
    Orsi, Neked is jó volt, hogy megölelgethetted Anyukádat és a többieket, így legyen már mindig! :) Öröm, bizony! :)

    VálaszTörlés