2020. augusztus 9., vasárnap

Nincs új a Nap alatt

A múlt hét közepén főznöm kellett valamit. Általában több napra főzök, így gazdaságosabb. Volt itthon pár paprika, paradicsom, maradék nyers fejes káposzta, hagyma, nem sorolom tovább, ezekből akartam valamit összeütni.

A sima lecsót mostanában nem annyira szeretem, nem olyan az íze, mint régen. A paradicsom még csak-csak, de a paprika! - az vízízű. Végül úgy döntöttem, hogy mégis csinálok egy lecsót, de teszek bele káposztát is. 

Én még soha nem ettem ilyet, senki nem főzött a családban káposztás lecsót, nem is hallottam róla.

Azt hittem, kitaláltam egy új ételt.

Maradék sült hús zsírban pároltam hagymát, rádobtam az előkészített paprikát, paradicsomot, káposztát. Megsóztam, megszórtam egy kevés csiliporral, köménymaggal (a káposzta miatt), tettem bele egy kicsi csípős kolbászt majd a saját levében szépen összepároltam. Ja és közben tettem hozzá egy ½ marék tarhonyát is. Aznap nagyon finom volt, másnap már nem rajongtam annyira érte, de azért jó volt. Elfogyott.

Nem bíztam el magam, beírtam a keresőbe a káposztás lecsó nevét és pillanatok alatt kidobott egy vagon találatot. Nem ismeretlen ez az étel, másoknál főzik, ki így, ki úgy - csak én nem ismertem.

Volt már ilyen, nem ez volt az első és úgy sejtem nem is az utolsó eset.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése