2012. október 19., péntek

Bloghátterek őszre 5.






11 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm! :)
    Szeretem csinálni, ha fiatalabb volnék, egész biztosan ilyesmivel foglalkoznék. :)

    VálaszTörlés
  2. Az elsőt feltettem a blogomra, a 'Csend'-re:) huuu, de tetszik:)

    VálaszTörlés
  3. Neveletlen vagyok, elfelejtettem megköszönni :(

    Köszönöm szépen:))

    VálaszTörlés
  4. Pazar változatok! És mindig más fogad, mikor idejövök:)
    rhumel

    VálaszTörlés
  5. Na igen, csak a változatosságot inkább írással kéne megteremteni, de mostanában az nem megy.
    Ezzel jól elvagyok, igaz, már annyi van, hogy lassan nem férnek el a gépemen. Olyan szívesen osztogatnám mindenkinek! :)
    Azért remélem, hogy egyszer még visszatér az íráshoz is a kedvem...

    VálaszTörlés
  6. Reméljük:)Hogy a Tiéd visszatér,- meg az enyém is...(esetleg egy új háttér segítene vajon?)

    VálaszTörlés
  7. Átvitt, vagy valós értelemben? Azt hiszem az "átvitt" nagyot lendítene az íráskedvemen! :)

    VálaszTörlés
  8. Kedves Borka, ha per pillanat a blogháttér alkotás okoz Neked örömet az nekünk is öröm ám, mert hiszem és tudom, hogy másoknak is tetszik amit csinálsz!
    Én speciel elcsemegézgetek mindig nálad:)
    Ha meg megjön az ihlet az írásra, az megint egy jó kis plusz élmény lesz nekünk is:))
    Szóval hajrá:)

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm a biztatást, bízom benne, hogy másoknak is hasznára vannak a hátterek, bár az alkalmazásukhoz nem árt egy kis jártasság a HTML és a blogspot háttér-világában. :)

    VálaszTörlés