2012. június 19., kedd

Kánikula

Ez az az idő amitől nagyon félek. Szenvedek a melegben, de eddig sikeresen túléltem az elmúlt évek forró napjait, tán csak megmaradok idén is... :) Egy okos függvény segítségével az előbb számoltam ki, hogy a mai nappal együtt már 24.156 napja élek itt a földön. Nem bánnám, ha jönne még hozzá pár ezer...
Egy aprócska hír: Kicsilány és Kislegény is kitűnő tanuló lett, Kislegény még hat tantárgyból külön dicséretet is kapott, a zeneiskolában is kitűnő mindenből. Jövőre már felső tagozatos nagyfiú lesz - rettenetesen szalad az idő! Emiatt kicsit szomorú, mert nem igazán szereti a változásokat. Kicsilány még nem kapta meg a bizonyítványát, csak az osztályfőnöke tájékoztatta a gyerekeket a várható eredményekről. Neki holnap lesz a nagy nap, a következő pedig akkor lesz, amikor beiratkozik a gimibe. Nagyon várja és nagyon boldog, hogy így sikerült ez a tanév.  Mamikájuk is boldog, hogy két ilyen okos kis manócskája van.
Nnna, mindenki boldog, mi is! :) 
A fiaméknál nem tudom mi van, ez a tény viszont nem boldogít, de az élet, mint azt A tanú óta tudjuk, nem egy habos torta. Jó, ennyit a családról.
Következik a mániám: a háttér is igazodik a nyárhoz, épp eleget mutogattam a noteszomat. :)

9 megjegyzés:

  1. Már egyáltalán nem csodálkozom a kitűnőségeken:) Gratulálok a csemetéknek. Hogy elszaladt az idő, hihetetlen. A "múltkoriban", mikor megismertük egymást, még kis ovisok voltak!
    A hőség elviselését szívesen átvenném Tőled, ha lehetne. Nekem ez jól megy, végre nem fázom:)
    A margarétáid is szeretik a napot, ahogy látom. Finom, légiesen könnyed nyárias ez a háttér, megint csak ismételni tudom, hogy de szép!
    rhumel

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük szépen! :)
    Alig hiszem el, hogy olyan régen volt a Nagy Könyv, jó volt, szerettem azt a hangulatot ami ott kialakult. Emlékszem még az első "találkozásunkra" is József Attilánál...
    Ezt a borzalmas hőséget is szereted? Én bizony alig élek, csak pihegek és amint megmozdulok, szakad rólam a víz. :(
    A háttér elemzése nagyon kedves és láthatod, mostanában valóban a bézs szín az egyik kedvencem. Nekem nem áll jól, de háttérnek egész jó. :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű:) Tényleg!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen! Nagyon örülök, hogy tetszik, de tényleg! :)) Kedves kritikus vagy.

    VálaszTörlés
  5. Annyit gondolok Rád!!! Vajon hogy bírod ezt a rekkenő hőséget????
    rhumel

    VálaszTörlés
  6. Tényleg meleg van és nem tudok koncentrálni, mert az előző bejegyzéshez írtam be először a választ. Mindegy, beírom ide is, ott meg törlöm, talán ezt még meg tudom csinálni... :)

    Uhhh, nagyon nehezen. Redőnyöket leengedtük, megy a ventilátor, én meg nem megyek sehova. Éjszaka szellőztetünk, de az sem ér sokat. :(
    Borzasztó, nem is tudom, hogy lehet ebben a hőségben dolgozni?!
    Nem látom a végét, engem a 30 fok sem vigasztal, de még élek és "ez jó dolog elvtársak". :))

    VálaszTörlés
  7. Rég írtál, pedig várom ám:) Remélem jól vagy!

    VálaszTörlés
  8. Orsi, nagyon kedves vagy, hogy gondolsz rám, én is sokat gondolok a blogomra és a látogatóira (már, ha még egyáltalán maradtak), csak ez a borzasztó idő engem kikészít.
    Ilyenkor örülök, ha magamat elviselem... :(
    A hűvös idővel együtt újra visszatérek, ígérem. :)

    VálaszTörlés
  9. Végre, hogy jelentkeztél:)
    Jön már a hűvösebb idő, én is nagyon várom ám:)

    visszaszámlálást tartottam, hogy hány nap még a hőség...

    VálaszTörlés