2012. május 7., hétfő

Egy esős nap szivárványos estéje



5 megjegyzés:

  1. A pipacsos, nefelejcses háttér helyett tinta, toll.. Akkor most majd többet fogsz írni? ;)))

    VálaszTörlés
  2. Ha én ezt sejtem, mármint, hogy milyen következtetésre jutsz...! :)))
    No, nem hinném, hogy többet fogok írni, csak most ilyen hangulatom van: ódon, régi, pont, mint én vagyok. :)

    VálaszTörlés
  3. Bagoly mondta verébnek...
    Nem volt ez semmilyen komoly következtetést. Épp csak jelzés értékű, hogy itt járkálok ám és figyel/l/ek:)
    Szerettem töltőtollal írni, az ilyen szép üvegcse és tollszár+hegy különösen szép!
    Annyira nem is ódon ez a hangulat. No és Te sem vagy az!!!

    VálaszTörlés
  4. De szép fotók! :) Egy ilyen szivárványért igazán érdemes elviselni az esőt. :)

    VálaszTörlés
  5. Rhumel, azt én tudom, hogy Te akkor is benézel ide, ha hetekig nem történik semmi! :) Hűségesebb olvasót nem is kívánhatok. :) Ezer köszönet érte.

    Dorabella, köszönöm a magam és a természet nevében. :) Az érdem inkább az utóbbié, én csak a kellő időben voltam jó helyen, az ablaknál. :) A masinám meg mindig kéznél van. :)

    VálaszTörlés