2012. április 20., péntek

Próba

Ilyen, átlátszó hátterű png képekkel szórakozom esténként. Most csak azt néztem meg, hogy hogyan tudom ide feltölteni? Sikerült, de nem olyan egyszerű, mint ahogy azt én szeretném. Nem lehet minden tökéletes. :)
Ja, és fura az új szerkesztő felület itt a blogspoton, meg kell még szoknom. Már olyan otthonosan mozogtam a régiben, most egy kicsit tétova lettem.

1 órával később: rájöttem, hogy mégis egyszerű a feltöltés, csak én voltam az előbb ügyetlen. :)

Tangó

4 megjegyzés:

  1. Érdekes és szép ez az átlátszó háttér!
    (Hogy mi lehet az a png és a feltöltést vajon hogy szeretnéd, arról persze fogalmam sincs:)))

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)
    A png olyan, mint a gif, vagy a jpg, stb. Ebben az a pláne, hogy ezek eredetileg "rendes" jpg képek voltak és a táncosokat én vágtam ki a képből. Elég aprólékos munka, ha szépen akarom csinálni, akkor bizony sok türelem kell hozzá. A keret nem a képpel jár, az a blog "alaptermészete". :)

    VálaszTörlés
  3. És a háttér is megint megújult, kivirult, csinosra, szépre, mint rendesen:)
    rhumel

    VálaszTörlés
  4. Na hallod! - a tangóhoz a piros illik. :) A bejegyzéseimnek meg ez is jó.
    Kell ez a szín, hogy vidámabb legyen a blog és a gazdája. :)

    VálaszTörlés