2012. január 30., hétfő

Jön a hideg (?)

Ha minden igaz, hétvégére megérkezik a hideg. Már csak ez hiányzott! Egészen elkényelmesedtem ebben a langyos télben, most aztán vehetem elő a télikabátom, pedig a tavaszi-őszit jobban szeretem. Legalább legyen egy kis hó is és maradjon meg pár napig, hogy a gyerekek tudjanak szánkózni, hóembert gyártani és az sem utolsó szempont, hogy eltűnne ez a lehangoló, borzasztó szürkeség.
Lelkileg már felkészültem, fizikailag meg..., csak ne kelljen mennem sehova. Lakásból, ablakon keresztül kukucskálni a hóesést, az nem is rossz dolog.
Aztán lehet, hogy az egész csak kacsa és az idén elmarad a tél. Ezeknél az újkori időknél és a meteorológusoknál sose lehessen tudni, ugyebár.

11 megjegyzés:

  1. Jön? - itt van :((( Mínusz 8 fok. És mindjárt ki kell mennem ebbe a hidegbe, ami még mínuszabb is lesz a héten(?)...
    Azzal vigasztalom magam, jó, hogy csak most kezdődik, hisz majdnem február. Tehát mindjárt itt a nyár. Vagy legalábbis a tavasz. Ez a kemény téli időszak nem tarthat soká!Jobb lenne persze medvemód átaludni:)
    rhumel

    VálaszTörlés
  2. Hála az égnek, vagy sajnos, de én akkor, amikor Te indulsz dolgozni, épp a másik oldalamra fordulok. Az is igaz, hogy hajnali 2 előtt nem nagyon kerülök ágyba.
    Ez a nagyon hideg, mert -8 fok már az, kicsit barátságosabb -2 fokra melegszik mire én kidugom az orrom a lakásból. Mindenesetre öltözz fel jól pénteken és mielőtt elindulsz, igyál valami jó forró teát! Vigyázz magadra, nehogy beteg légy! :)

    VálaszTörlés
  3. Igyekszem:) Dupla zokni, rétegezettség, kevés álldogálás a zimankóban, - szerencsére jó gyorsan tudok sietni:)
    És mondogatom magamnak: pár hét és a Balcsiban úszhatunk!:)

    VálaszTörlés
  4. Helyes! :)
    Szeretem benned ezt a töretlen optimizmust! Igazad van, miért is ne?! :) - már látom is a nyári Balatont...

    VálaszTörlés
  5. Pedig a külvilág-kalapács törögetné...De csakazértsem hagyom:)))
    rhumel

    VálaszTörlés
  6. Nagyon igazad van! Én is próbálgatom, de elég nehezen megy ez az optimistáskodás. :)))

    VálaszTörlés
  7. Hát, mára megjött, amit olyan nagyon vártál-a hó. Több is, mint elégséges. Zuglóban egész nap havazott. A kocsinknak nekicsúszott a szomszéd, és alapisan összetörte. Szóval nálunk ez a hóesés csak bajt okozott.

    VálaszTörlés
  8. Jaj Andi, szegény embert ág is húzza! Nem elég neked a magad baja, még ez is. :(

    VálaszTörlés
  9. de jó, hogy visszataláltam (visszavezettél), és ezzel a kedves dallal...:) (én is szeretem)

    VálaszTörlés
  10. dalban kellemesebb a hó....) nálunk egyre nagyobb, és maradt a -10

    VálaszTörlés
  11. Na ugye, hogy van Csalamádé?! :)
    Való igaz, hogy dalban kellemesebb a hóesés. Épp ma láttam a híradóban, hogy arra felétek a legrosszabbak a körülmények. Ha lehet, ne ismételd meg a Hogyan essünk el ügyesen az utcán című magánszámodat! :)

    VálaszTörlés