2011. január 17., hétfő

Nagyon naaagy köd

Naplemente

5 megjegyzés:

  1. itt is az volt (reggel is, este is, és szitált is és hideg is lett:(

    VálaszTörlés
  2. Köd már nincs, de van helyette mínusz 6. Brrr.:(
    Remélem csak a télvégi, szokásos blogíró kedv csökkenése az ok, hogy nem írtál az elmúlt napokban, és senki sem beteg!

    (emil ment)

    VálaszTörlés
  3. Rhumel,megkaptam, el is olvastam, de a válasszal kések kicsit... Mert, kérdésedre is válaszolva, nem beteg fizikailag senki, csak az én kedélyem. Az nagyon a béka sejhaja alatt van. Én az időjárást okolom... Sehogy sem tetszik.

    VálaszTörlés
  4. Na igen, valami ilyesmi a jellemző errefelé is...
    Ráadásul nem elég a hideg, még szürke és borús is ma minden. Úgy úúúútálom!
    A válasz meg nem kötelező,nem azért írtam, én voltam elmaradva nagyon. Persze ha a jobb kedvre derülésed jelzi, mielőbb érjen el hozzám...:)

    VálaszTörlés
  5. Én is úúúúúúúúúúúútálom! :)
    Tudom, hogy nem kötelező, de írok én, csak várok a jobb hangulatra, nehogy még én is leöntselek setét gondolatokkal, épp elég ez a sötétség odaki.
    Vasárnap jönnek a gyerekek, utána biztos jobb lesz a kedvem, mert ez mindig így szokott lenni. :)

    VálaszTörlés