2011. január 4., kedd

Ezt szeretem, ez olyan szép!

Deres (inkább zúzmarás) már a határ...

13 megjegyzés:

  1. Gyönyörű. Én is szeretem, de ez nem zúzmara véletlenül?

    VálaszTörlés
  2. De! - csak azt nem írhatom, hogy zúzmarás már a határ...! :) A kedvedért zárójelben mégis... :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép volt ma ez a ders/zúzmarás város, meg a határ is. És ezt a fehérséget lapátolni se kell:)

    VálaszTörlés
  4. ezt én is szeretem (bár, már inkább az ablak mögül, vagy fotón:)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Borka,nekem annyira tetszik,hogy már mentettem is!

    VálaszTörlés
  6. Rhumel, én ebben kiegyezem és akkor nem kell elővenni a lapátot! :)

    Aliz, én is csak az ablakból és az erkélyről nézegetem, kimenni nem nagyon merek. Ma nálunk elég csúszós volt az utca.

    Csupacska, örülök, hogy ennyire tetszett! :) Szívesen adom, ha örömöt szerezhetek vele, az nekem is öröm. :)

    VálaszTörlés
  7. Szépnek tényleg szép, csak brr, de hideg! Jöjjön már inkább a meleg, léccilécci... :)

    VálaszTörlés
  8. Ági, kérésedre jön a meleg, hogy meddig tart, azt nem tudom, meg nem is az az igazi, de egyelőre ezzel kell beérni. :)
    Nekem meg majd' szétmegy a fejem! :(

    VálaszTörlés
  9. Két nap fejfájás (reggel erre keltem, este ezzel aludtam el...), de ma délutánra vége.
    Szóval holnapra itt lesz a meleg!

    VálaszTörlés
  10. Nekem pedig egyre jobban fáj a térdem, úgyhogy lassan majdcsak itt lesz a meleg! :)

    VálaszTörlés
  11. Orvosmeteorológiából jeles! :)
    [Mert nem használjuk a ....umgélt (nem a reklám helye), aztán, ha jönnek a kirándulók, megmondjuk nekik a tuti időjárást!]

    VálaszTörlés
  12. Én használom... Néha muszáj:)Azért az előrejelzést így is vállalom.:)
    Itt süt a nap és plusz van:)

    VálaszTörlés
  13. Még itt is süt, de már lemenőben... :)

    VálaszTörlés