2010. december 1., szerda

Mai helyzetkép

4 megjegyzés:

  1. Szép ez így. Bentről nekem is tetszik, de hiába, ki kell menni és sietni is muszáj reggelente...
    Csak ne csúszna olyan nagyon :( Lapátolást pedig mértékkel szeretném:)

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, ilyenkor jó, hogy nyugdíjas vagyok és nem családi házban lakunk. Itt a házban laknak fiatalok is, leginkább ők lapátolnak. Ebben a csúszós, havas időben én nem mászkálok, de Apó most sem tud megülni a fenekén. :) Én meg itthon várom, remélve, hogy nem esik el...
    A karácsonyi bevásárlást még el sem kezdtem, pedig azt valahogy nekem kell megoldanom.

    VálaszTörlés
  3. Bevásárlás, hajjaj, még a cédülkáim sincsenek meg :(((

    /Írtam e-mailt/

    VálaszTörlés
  4. Már olvastam, köszönöm. Válaszolni majd éjjel fogok, akkor van nyugi. :)
    A zene Neked is szól!!! :)

    VálaszTörlés