2010. december 14., kedd

Elkezdődött...

Mármint a takarítás. Még nincs teljesen kész, de alakul. Délutánra nagyon fáradt és éhes voltam és nem tudtam eldönteni, hogy pihenjek-e, vagy menjek a konyhába és melegítsem meg az ebédet. Aztán bevettem a derekamra egy fájdalomcsillapítót és kimentem a konyhába a leveskémet melegíteni. Problémamegoldásból jeles. :)
Holnap (holnap? - ma!) gulyásleves készül Apónak és a takarítás folytatása következik. Már elkapott az ünnepi láz, sajnos Kicsilányt is elkapta, de nem az ünnepi, hanem a betegség okozta 38° fölötti. :( Még nem tudom, hogy mi a baja, mert ma mentek orvoshoz és gondolom, épp elég dolga volt a lányomnak, nem hívott - én sem akartam zavarni. Tegnap éjjel úgyis beszélgettünk vagy 4 órát. Ha egyszer elkezdjük, nem tudjuk abbahagyni, de ez olyan jó! Na, majd "holnapma" felhívom. Nagyon remélem, hogy nincs komoly baj!
Egész nap fújt a szél és sütött a napocska, most kinéztem az ablakon, hát már megint fehér minden, esik a hó! Teljesen kiszámíthatatlan az időjárás. Mostanság úgy járok vásárolni, hogy kinézek az ablakon, nem esik semmi! - nosza, akkor most gyorsan menjünk, mert lehet, hogy egy óra múlva megint égszakadás-földindulás lesz! Előre tervezni nem érdemes. Még meg kell szokni, hogy így működnek a dolgok...

6 megjegyzés:

  1. Jaj, betegség, nem jó így ünnepek előtt...:( Remélem Kicsilány hamar meggyógyul!
    A takarítást ne is emlegesd, sehol se tartok.:( A sütés megy ezerrel, mert azt villanyfénynél is lehet.
    Ne hajtsd túl Magad azért(bagoly mondja :), főleg ha a derekaddal gond van! Egye kutya, ha nem lesz eléggé kisuvickolva minden.

    VálaszTörlés
  2. Mára kiderült, hogy torokgyulladása van a kisbogárnak, ezen a héten már nem megy suliba. :(
    Nem erőltetem a dolgokat, nem is tudnám, mert tényleg nem bírja a derekam. Csak annyit csinálok, hogy az ünnepre ne legyek rokkant, de azért a főbb dolgok mégis meglegyenek. :) Egyébként ez valóban Neked is szól! :)

    VálaszTörlés
  3. "Előre tervezni nem érdemes. Még meg kell szokni, hogy így működnek a dolgok..." - írod. És ez ütött be fejembe szeget :) Felhívtam a főnökömet, hogy ugyanmá' mondaná meg, hogy péntek este akkor kell - e mennem dolgozni, és utána még Karácsonyig (ötöt éjjel)? Mert ha nem akkor elmegyek az orvoshoz és betegrevetetem magam (megnyúlt nagyon a jobb térdem belső szalagja asszem egy kissé), hogy meglegyenek a decemberi műszakjaim darabra. Erre azt mondja, hogy nyugodtan készítsem magam karácsony utánra is, mert..... Na én ezeket nem fogom megszokni. Hogy nem lehet tervezni, két napra se előre. Július közepe óta látszattevékenységben vagyunk, szerződésre várunk, engedélyre várunk, addig a kormányváltás miatt vártunk, most a vörösiszap miatt. És akkor kiderült december elejére, hogy sok pénz maradt és van egy 20 m-es vágat, amit meg kell csinálni. Idén, hogy a pénz is erre az évre íródjon. Szóval "csillagkőudvar bármi áron". Tudod, ilyenkor..... ehhh. És én ezeket nem tudom, és nem is akarom megszokni :((

    VálaszTörlés
  4. @sasó: Na ja, ennyivel vagy fiatalabb :) Én már megszoktam.:( Kénytelen vagyok.(: A sok pénz maradt szöveg-ez is jaj, de ismerős...

    Borka, tudom, hogy nekem is szól.:)Te meg ezzel, hogy a főbb dolgok meglegyenek, háát, az azért nem kevés!
    Kicsilánynak hamari gyógyulást. Karácsonyra már makk egészséges lesz, úgy legyen!

    VálaszTörlés
  5. Jobbulást a Kicsilánynak, Te is légy óvatos a derekad miatt azzal a takarítással!

    VálaszTörlés
  6. Sasó, megértelek, de tudsz mást? :( Én hálát adok az égnek, hogy már nem vagyok aktív dolgozó. Engem már csak az időjárás és az egészségem "ugráltat".

    Rhumel, Csupacska: Kicsilány már jobban van! :) Csak Kislegénynek se legyen már semmi baja!
    Óvatos vagyok, nem akarom én sem betegen tölteni az ünnepeket.

    VálaszTörlés