2010. november 27., szombat

Budán szakad a hó!

6 megjegyzés:

  1. Éjszakára ért ide... Már csak a lapátolnivaló végeredményre ébredtünk :( Azért legalább a nap süt!

    VálaszTörlés
  2. Hát szép... Petra lányom nagyon szerette volna, ha nálunk is esik. De itt nem lett. Viszont Komlón gondolom volt, mert a szomszédsrác ott dolgoz és éjjeles volt. Reggelre hozott kicsit belőle. Hiába no, Baranya hegyei már csak ilyenek, a havazást is ketté tudják szelni :)))

    VálaszTörlés
  3. Ekkora hópelyheket még életemben nem láttam - pedig jó pár év van a hátam mögött- jó hüvelykújnyi foszlányok jöttek Hóanyó dunyhájából itt Kbarcikán!

    VálaszTörlés
  4. Kivoja ilata valossa ottettuja lumisade valokuvia. Onko Unkarissa talvi tullut yleensä tähän aikaan? Kiva tutustua muihin maihin näin blgin välityksellä. Tule sinäkin katsomaan Teuvon kuvat blogi ja kerro myös kaikille sinun kavereillesi miksi kannattaa käydä katsomassa Teuvon kuvat blogi. Samalla saadaan Teidän maanne lippu nousemaan korkeammalle minun blogissa. Talviterveisin Teuvo Vehkalahti FINLAND

    VálaszTörlés
  5. Huha! Ember legyen a talpán, vagy legalább tudjon finnül, aki ezt megérti! :) Azért lefordítottam a webfordítóval, kicsit furcsa szöveg jött elő, de a lényeget megértettem. Megnéztem az ajánlott blogot és csodálatos képeket találtam. Köszönöm. :)
    Mindenkinek ajánlani tudom, aki szereti a természetet és a szép fotókat. :)

    VálaszTörlés