2010. október 4., hétfő

Séta közben











6 megjegyzés:

  1. Bizony! :)- és mennyivel szebb, mint a mai esős, borús idő!

    VálaszTörlés
  2. Milyen gyönyörű színei vannak az ősznek, nagyon jók a fotók, sajnos nem tudom a kedvenceim közé tenni! Még!!

    VálaszTörlés
  3. Tudod Mila, elnézgettem ezeket a csodaszép őszi fotóidat és eszembe jutott az, hogy hamarosan ezek híján a várost fogod néhanap fotózni az erkélyedről. Azok pedig olyan szép fotók. A fotótanfolyam témához: Nemrég találtam egy remek dolgot. Az én pici masinámmal a legnagyobb gondom az volt, hogy nem tudtam eléggé nagylátószögben fotózni azokat a látványos helyeket, amerre elmászkáltam az utóbbi években. Most ráakadtam egy ingyenes, és igen jó progira. Hugin a neve, és magyarítva is van. Azóta nagyon szép panorámákat dobok vele össze. Két dologra kell figyelni vele, a 3M -nél nagyobb méretet nem tudja összerakni valamiért, és arra, hogy elegendő átfedés legyen a fotók között.

    VálaszTörlés
  4. Sasó, van nekem nem is egy panoráma képem, már elég rég felfedeztem ezt a lehetőséget, mert az előző gépem szoftverében eleve benne volt. Épp valamelyik héten csináltam egy körbe-képet, de most más programmal, csak a sok közül már fogalmam sincs, melyikkel. Rengeteg rajzoláshoz és fotózáshoz való programom van (ingyenes), én is rendszeres látogatója vagyok az egyik ilyen weboldalnak. :)

    VálaszTörlés