2010. október 5., kedd

Mi mást lehetne dúdolgatni...?

A Muzsikás együttes dalai járnak a fejemben...

HULLJATOK LEVELEK

Szomorú az idő nem akar változni
Nagy átok van rajtam mért tudlak szeretni

Szeretni nem tudtam de most már jól tudok
Búsulni nem tudtam úgyis megtanulok

Ahol én elmegyek még a fák is sírnak
Gyönge ágairól levelek hullanak

Hulljatok levelek rejtsetek el engem
Mer az én édesem mást szeret nem engem

Hulljatok levelek rejtsetek el engem
Mer akit szerettem mást szeret nem engem

Köszönöm édesem hogy eddig szerettél
Verjen meg az isten ha már megvetettél

Verjen meg az isten veretlen ne hagyjon
Szeretetlen társat hideg ágyat adjon

Szomorú az idő nem akar változni
Nagy átok van rajtam mért tudlak szeretni

Az én édesem nem szeret mást, de az idő, az akkor is szomorú!

4 megjegyzés:

  1. Mila, tényleg felborult az idő, ha Te ilyenkor a gépnél vagy. :)
    Én is csak ellötyögöm a napot, rémes ez a sötét vizes hideg. :(((

    VálaszTörlés
  2. És nekem épp ma kellett mosni. Csak tudnám, beltéri szárító nélkül hova teregetek?:-(
    Tudom, kicsinyes gond a legújabb, vörös iszapos katasztrófa mellett...

    VálaszTörlés
  3. Bikfic, én is csak lötyögök. Nincs semmihez se kedvem. A gép legalább melegít és világít, de azért ég a kislámpa is és a konvektor is kattog, jelezve, hogy épp rákapcsolt.
    Juj, de nem szeretem idő!!! :(

    Andi, ez meg hogy jutott az eszedbe?! Nem néztél ki az ablakon?

    VálaszTörlés
  4. Ez a szép népdal a szívünket is melengeti!

    VálaszTörlés