2010. október 1., péntek

És ez így megy nap nap után... :)

Nahát, nem egészen...
A reggel is már elég furcsán kezdődött, Apó a kéményseprővel együtt jött be a szobába ébreszteni. 11 és 13 óra közöttre ígérték, hogy jönnek a szokásos évi kéményellenőrzést megtartani, én be is állítottam a telefonomat, hogy 1/2 10-kor zenéljen nekem, erre már 9-kor itt voltak! Kicsit ciki volt, de elbújtam mélyen a paplan alá és egyébként meg, kinek mi köze hozzá, hogy 9-kor még alszom? Hajnali 5-kor még fent voltam, de ezt a kéményseprő nem tudhatta...
Délelőtt vásárlás, útközben láttam egy csodaszép pillangót, hazafelé pedig egy sünivel találkoztam. Közben az üzletben megcsodáltam két tündéri lurkót, vettem egy Nyomorultak DVD első részt, a másodikat hiába kerestem, azt majd még be kell szereznem. Ez az igazi, a régi, amiben Jean Gabin játszik és még a szinkronja sem új, megtartották abból is az eredetit. Kaptam eredeti görög feta sajtot, kettőt is vettem, jövőre jár le a szavatossága, van bőven időm, hogy megegyem. Nagyon szeretem a görög salátát, sok feta sajttal a tetején! Apóra is gondoltam, ő két szelet csokit kapott. Ja, és nagyon szép kenyeret is sikerült beszereznem! Még egy-két ilyen-olyan apróság, aztán irány a pénztár és kit látnak szemeim? - Gyurcsány Ferenc fizetett épp előttem. Rögtön egy régi sorozat szállóigévé vált mondata jutott az eszembe: Ha én ezt a klubban egyszer elmesélem...! Nos, megtörtént. Most az egyszer elmeséltem, többet nem fogom, ígérem. :) Jó hely ez itt, sok érdekes és ismert embert lehet megtekinteni élőben.
Itthon kipakoltam, majd telefonáltam Kicsilánynak. Ma van a 11. születésnapja, de mivel ez a hétvége Apáé, így csak a jövő héten tarthatjuk meg az ünnepet, ez a telefon csak olyan emlékeztető volt, hogy nem felejtettük ám el! :) Következett az ebéd, befutott Apó is időben, merthogy ő is vásárolni volt. A csokiért cserébe én hatalmas szemű, finom, édes szőlőt kaptam. Mi már csak így kényeztetjük egymást...
Némi pihenő után megérkezett Apó fia a feleségével, velük töltöttük a délutánt és az este nagy részét. Nagy beszélgetés, kis politizálás (anélkül soha nem úszom meg), egy kis sós és édes süti, ahogy az már lenni szokott, üdítő, de a hangsúly a beszélgetésen volt.
Miután elmentek, kicsit megkésve, de Nünüke is megkapta a vacsoráját. Szegénykém, már nagyon öreg (két év, az egy törpe hörcsögnél nagyon szép életkor), sajnos bármelyik nap bekövetkezhet az, amit nagyon nem szeretnénk, de elkerülhetetlen. Minden nap félve nézzük meg reggel, hogy él-e még?
Apó már jóízűen alussza az igazak álmát, én meg itt pötyögök.
Ez volt egy nap a sok közül, azért a legtöbb ennél sokkal nyugisabb, ez a mai ilyenre sikeredett.

11 megjegyzés:

  1. Jaj, hát a Nyomorultak második részét simán beszerezheted tőlem, legalább találkozunk, jó?

    VálaszTörlés
  2. Neked megvan? Sejthettem volna. :) Jó! Majd egyeztetjük az időpontot, mert most kicsit zűrösebb napok jönnek. :)

    VálaszTörlés
  3. Hát igen, sejthetted volna. :) Majd egyeztetünk, még mielőtt beállnak a csúszós idők.

    VálaszTörlés
  4. Isten éltesse sokáig a Kicsilányt! :-))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépen köszönjük! :))

    VálaszTörlés
  6. Kedves Borka
    Egy Karinthy vers kapcsán jutottam el hozzád, de nagyon megörültem ahogyan végig olvastam egyet s mást a profil oldaladon, s a naplódban...
    Az, hogy mindenféle zenét szeretsz, hogy nincs "egy" kedvenc könyved.. ez csupa olyan tulajdonság ami hozzájárul ahhoz, hogy szememben valakit tényleg VALAKI-vé ( lehet európainak, világpolgárnak vagy csak egyszerűen embernek mondani ) avat.Ha amint láttam József Attila a kedvenceid közzé tartozik, akkor tudom ajánlani az Ádám Erzsébet - Rejtelmek ha zengenek c. lemezt (LP). Én ezt hallgatva szerettem meg a verseit...Bocs, hogy ilyen sokat szövegelek...

    VálaszTörlés
  7. Kedves "kb"!
    Nagyon kedves ez a hozzászólás, úgy érzem, nagyon megértetted a lényeget. :) Jártam nálad, megörültem a hasonló gondolkodásmódnak, amit a morgolódó blogodban találtam. A másik blogod mélységesen szomorú, ilyenkor olyan sutának érzem magam, nem is tudom, hogy mit mondjak...
    Gyere máskor is, ígérem, én is be-benézek hozzád. A lemeznek utánanézek, nem ismerem, vagy csak gondolom, hogy nem ismerem? Igen, nekem József Attila a költészet maga, de másokat is szívesen olvasok. Ezt amúgy láthattad már a másik blogomban. :)
    Nem zavar a sok szöveg, én sem megyek a szomszédba, ha szövegelésről van szó! :)

    VálaszTörlés
  8. Nincs jobb, mintha egy kéményseprő ébreszt! Az a nap tutira szerencsés:)))
    Kicsi lánynak sok-sok nagyon boldog szülinapot.
    Szentséges ég! Már 2 éve, hogy megvan Nünüke? Mintha ma lett volna.

    VálaszTörlés
  9. -Ó, Andi, hát ez nekem eszembe sem jutott! :))) Pedig milyen másképp néztem volna a nap elébe, ha erre gondolok. :)
    -Köszönöm az ő nevében is, remélem, úgy lesz!
    -Bizony..., eltelt két év. Még nem is olyan rég kértél róla képet, mert csak a lakását fotóztam le. Sajnos, lehet, hogy a következő hétvégét már nem éri meg... :(

    VálaszTörlés
  10. Kicsilánynak ()ennyi idő után is boldog szülinapot,és nincs jobb egy családi nagy beszélgetésnél!

    VálaszTörlés