2010. szeptember 14., kedd

Van mááásik!

Az aranyló ősz még várat magára, Mackó koma épp biztonságos helyre szállítja a mézet. Nagyon jól fog jönni az neki a zord téli napokon, amikor a kutyát sem engedik ki az utcára, hát még egy mackót! Majd február elején..., talán...
Addig is elővettem egy füzetet, megállapítottam, hogy pont jó lesz ide háttérnek a blogba, egy kis csiribi-csiribá, hipp és hopp, már itt is van. :) Kicsit az időjárás jelzővel is bűvészkedtem, átlátszó hátteret varázsoltam neki. Újra tettem fel órát, csak úgy, mert sok értelme nincs, de most ilyenem volt. Marad a gyerek, ha játszik... :)
Ma egész szépen sütött a nap, csak az a szürkeség a városról..., az nem akar felszállni.

9 megjegyzés:

  1. Megint másik, és megint tetszik:) A maci meg csak "spájzolja" el jól azt a finom mézet.
    /Bent megnézem azért majd az egész hátteret, mert itthonról a "széle" már nem látszik.Tudom, jobb gomb, háttér, de rohanok:) /
    A napsütésben bízom még, hátha lesz még egy kis minyarunk is talán...

    VálaszTörlés
  2. nagyon tetszik ez a mostani dizájn, olyan megnyugtatóan hangulatos :) ez a fajta "áttetsző" betűfolyam külön kedvenc :)kénytelen leszek visszakapcsolni az RSS olvasóból direkt kattintásra és nézegetésre... :))

    VálaszTörlés
  3. Nahát! - én meg azt hittem, hogy elutaztál, olyan nagyon nagy csöndben voltál. Jó, hogy itt vagy! :)
    A megjegyzésed ráébresztett arra, hogy nem árt betenni a háttér képét kicsiben is, hiszen nem mindenki "szélesvásznú" képernyőt használ. Már a múltkor Samu is jelezte, hogy a mackóból ő bizony semmit nem lát. Egyébként is előfordul, hogy hivatkozom a háttérre, aztán lecserélem és a bejegyzés tök érthetetlenné válik. Visszamenőleg betettem az utóbbi időben lecserélt hátterek képeit, így nem lesz zavar. :)
    Én is bízom a napsütésben, elég halványan, nagyon ősziesen, de süt.

    VálaszTörlés
  4. Szia Meta! :))) Húúú, de rég írtál már ide! Neked is nagyon örülök és annak is, hogy tetszik az új külső. :) Ezzel kicsit többet dolgoztam, mint amennyit általában szoktam és pár újítást is csináltam, például a halvány betűk is ilyenek. Lassan már csak erről szól az egész blog...

    VálaszTörlés
  5. Nekem a kis pötyögtető is tetszik!

    VálaszTörlés
  6. Csupacska, milyen pötyögtető? Nem tudok rájönni, hogy mire gondolsz! A mézpötyögtetőre?

    VálaszTörlés
  7. De jót nevettem Borka, köszönöm!! Úgyis olyan ronda esős idő van nálunk, a pötyögtető a cím alatt, baloldalon "pötyögtet."

    VálaszTörlés
  8. Jaj, Csupacska, ha nehezen is, de leesett a tantusz! :) Az a kis pötyögtető már nagyon régóta veri a billentyűket, szinte még az elején sikerült a háttérbe beraknom. Azt nem veszem ki, mert én is szeretem és nagyon megszoktam, hogy Ő van. :)
    Örülök, hogy megnevettettelek, de most én is jót nevettem!

    VálaszTörlés
  9. Attól fogva tetszik, hogy rátaláltam a CSALAMÁDÉ-ra, ez mindig jókedvre derít!

    VálaszTörlés