2010. szeptember 5., vasárnap

Magyarázom a bizonyítványomat

Jó ez a blog, csak egy baja van, hogy én jobban szeretek beszélni, mint írni. :)
Mostanában meg elkapott egy "alkotási" kényszer (annyi a várakozó bloghátterem, hogy minden napra jutna egy), meg az új zenék és filmek is csábítanak, jaj, "annyi mindent nem szerettem még"! És akkor a kötelező gyakorlatokról még nem is beszéltem..., a muszáj nagy úr, nagyobb, mint a blog! :)
Mielőtt a suli beindult, pár napig nálunk voltak az unokák is és mivel borzasztó ronda idő volt, hát bizony én a számítógép közelébe csak akkor fértem, amikor megkérdeztek, hogy nagyi, ez itt meg mit jelent, vagy: ezt most miért csináljaaa?
Jelenleg (sajnos...) ilyen probléma nincs, de a csuda se érti, hogy mégis, miért nem érek rá blogot írni?! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése